Navigasyon

    Kamu Rehber
    • Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kamu Rehber
    • Kategoriler
    • Okunmamış
    • Güncel
    • Popüler
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    Baskent Kariyer Hakimlik
    Baskent Kariyer
    📢 Kamudaki Rehberiniz Kamurehber.com Detaylar için Tıklayınız...
    • Müfettiş Olduktan Sonra Taşrada Uzmanlığa Geçiş Yapılabilir Mi? (Guy-Duy-Mhuy gibi)? (Özel nedenlerden dolayı geçmek istiyorum. Lütfen yardımcı olun)

      X

      Arkadaşlar merhaba. Müfettiş yardımcısı olarak çalışıyorum. Öncesinde taşrada uzmandım. Meslekteki sıkıntılar ve yaşadığım şehrin aileme uzak olması nedeniyle müfettiş yardımcılığına geçtim. (Teftişe geçerken kafamda tek soru işareti İstanbul'da nasıl olacağı konusuydu) (Şuanda İstanbul'da görev yapıyorum. İş yoğunluğu, İstanbul'un pahalılığı ve ailevi nedenlerden dolayı buradan ayrılmak istiyorum. İstanbul'u tercih etme sebebim turnenin burada yok denecek kadar az olması. Evliyim bu nedenle turne istemiyorum. Diğer grup başkanlıklarına bu yüzden gitmiyorum) Müfettiş olduktan sonra 1-2 taşra uzmanlığı mülakatına girdim ancak komisyon azarladı beni (müfettişsin ne işin var uzmanlıkta dediler. özel durumumu anlattım oralı olmadılar) ve olumsuz sonuç aldım. Tabi referansımda yok bununda altını çizeyim. Malum 15-16 Haziran kpss geç başvuru tarihi. Başvurup başvurmama konusunda kararsızım. Çevrenizde bu şekilde olup taşraya geçen oldu mu? Uğraşmaya değer mi? Yoksa boşa mı kürek sallarım. Lütfen yardımcı olun arkadaşlar.
      Not: İşsiz arkadaşlarım beni yanlış anlamasın. Bulmuşta şımarıyor demesinler. Özel nedenlerden dolayı gitmek istiyorum. Bu zamana kadar çalışmayacağım hiçbir mesleğin ilanına başvurmadım. Onlarca mülakattan elendim. İşsiz arkadaşları en iyi ben anlarım. Şimdiden yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür ederim.

      KPSS A
    • 2023 KPSS ALAN

      D

      Merhaba,
      2014-2017 yılları arasında denedim, birkaç sınava mülakata girdim ve özel sektörde işe başlayarak kpss alanı bıraktım. Şu anda özel sektörde çalışıyorum fakat 1 kez daha kpss denemek için hem iş hem sınava hazırlık düşünüyorum. Altyapım var unutmadıysam:) 2023 kpss'ye hazırlanacaklar ve 2022 kpssye girecek kişilerden kaynak önerisi rica edeceğim. Hem de plan program önerileriniz varsa çok memnun olurum. Öncelikle sayısal içerikli iktisat ve muhasebeyi bitirmeyi düşünüyorum. Bu alanda konu anlatımlı kitap önerebilir misiniz lütfen?

      KPSS A
    • 2022 yılı Kaymakam Adaylığı Yazılı Sınavı

      mülki

      Arkadaşlar merhaba;
      Önümüzdeki dönemde yapılması muhtemel sınavın başlığını şimdiden açmak istedim. Sınav için kendi çalıştığım mevzuat listesini mesaja ekliyorum, süreçle ilgili sorularınız olursa başlıkta ya da özel mesajla sorabilirsiniz, elimden geldiğince yardımcı olurum.

      1 Anayasa
      2 Siyasi Partiler Kanunu
      3 Milletvekili Seçim Kanunu
      4 Cumhurbaşkanlığı Seçim Kanunu
      5 Anayasa Değişikliklerinin Halkoyuna Sunulması HKK kanun
      6 AYM Kuruluş ve yargılama Usulleri HKK kanun
      7 TBMM İçtüzüğü
      8 Dilekçe Hakkı Kanunu
      9 İl İdaresi Kanunu
      10 İl Özel İdaresi Kanunu
      11 Belediye Kanunu
      12 Büyükşehir Belediye Kanunu
      13 Köy Kanunu
      14 Mahalli İdare Birlikleri kanunu
      15 Mahalli İdareler Mahalle Muhtarlıkları ve Mahalle İhtiyar Heyetleri Seçimi Hakkında Kanun
      16 Avrupa Yerel Özerklik Şartı
      17 Devlet Memurları Kanunu
      18 Memurlar ve Diğer Kamu Görevlilerinin Yargılanması Hakkında Kanun
      19 Kamu Denetçiliği Kurumu Kanunu
      20 Bilgi Edinme Hakkı Kanunu
      21 Kamulaştırma Kanunu
      22 Kamu İhale Kanunu
      23 Devlet İhale kanunu
      24 Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu
      25 İmar Kanunu
      26 233 Sayılı Kamu İktisadi Teşebbüsleri Hakkında KHK
      27 3628 Sayılı Mal bildiriminde Bulunulması K.
      28 5176 Sayılı Kamu Görevliler Etik Kurulu Kurulması K.
      29 6085 Sayıştay Kanunu
      30 2575 Sayılı Danıştay Kanunu
      31 6701 Türkiye İnsan Hakları ve Eşitlik Kurumu Kanunu
      32 3686 Sayılı İnsan Haklarını İnceleme Komisyonu Kanunu
      33 6284 Kadın Erkek Fırsat Eşitliği Komisyonu Kanunu
      34 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu
      35 İl ve İlçe İnsan Haklarının Kuruluş, Görev ve Çalışma Esasları Hakkında Yönetmelik
      36 Afet Riski Altındaki Alanların Dönüştürülmesi Kanunu
      37 Özelleştirme Uygulamaları Hakkında Kanun
      38 Amme Alacaklarının Tahsil Usulü Hakkında Kanun
      39 Terörle Mücadele Kanunu
      40 Valilik ve Kaymakamlık Birimleri Teşkilat Yönetmeliği
      41 İl özel idareleri ve Belediyelere Genel Bütçe Gelirlerinden Pay Verilmesi Hakkında Kanun
      42 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 23, 25, 34, 38, 47, 49, 62, 63, 68, 74, 77 Sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnameleri

      KPSS A
    • 12. Promosyon SGK Denetmen Yardımcılığı

      LioN

      Uzun yıllardır olduğu üzere bu dönemde SGK başlığı açılsın istedim. Bilgi duyum vs paylaşımını buradan yapabiliriz. Şuan mevcut durumda herhangi bir netlik bulunmamakta lakin 100 kişilik bir alım duyumları konuşulmakta fakat ortada henüz bir gelişme yok. Umuyorum ki önümüzdeki günlerde yüzleri güldüren sayıda ve eski alım usulü ile bir ilanı karşılarız. Hakkımızda hayırlısı olsun şimdiden.

      KPSS A
    • Merkez bankası denetçilik ve sayıştay sınavına hangi kaynaklardan hazırlanabilirim?

      D

      Hukuk mezunuyum
      Sayıştay sınavına az kaldı pek umudum yok ama gireceği

      KPSS A
    • Btk Bilişim Uzman Yardımcılığı 2022 Yazılı Sınav Sonuçları

      K

      Yazılı sınav sonuçlarının ne zaman açıklanacağı hakkında herhangi bir duyumu olan var mı acaba ? Sınava gireli 1 ayı geçti çünkü , daha önceleri 1 ay içinde açıklanıyordu

      KPSS A
    • 2022 TCMB UZMAN YARDIMCISI İLANI

      T

      Merkez Bankası Uzman Yardımcısı ilanı hayırlı olsun.

      Link: https://insankaynaklari.tcmb.gov.tr/

      KPSS A
    • 2022 Defterdarlık Uzman Yardımcılığı Alım İlanı

      X

      Merhaba arkadaşlar. Hayırlı olsun.

      https://ms.hmb.gov.tr/uploads/2021/12/Defterdarlik_sinav_duyurusu.pdf

      KPSS A
    • SGK Müfettiş Yardımcılığı İlanı 2021

      0

      Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığından:
      MÜFETTİŞ YARDIMCILIĞI GİRİŞ SINAVI İLANI
      1- SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER

      Atama Yapılacak Kadro Unvanı ve Sayısı: Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı Müfettiş Yardımcısı, 25 kişi.

      Geçerli KPSS Sınavları: 2020 ve 2021 yılında yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavları. - Yazılı Sınav Tarihi: 19.02.2022 (Cumartesi) ve 20.02.2022 (Pazar)

      Yazılı Sınava Başvuru Tarihleri: 06.12.2021 – 17.12.2021 tarihleri arası.

      Yazılı Sınavın Yapılacağı Yer: Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı, Ziyabey Cad. No:6
      Balgat/ANKARA

      Yazılı Sınav Başvuru ve Onay İşlemleri:

      Başvurular; e-Devlet kapısı https://www.turkiye.gov.tr/sgk-kurum-disi-sinav adresinden
      06.12.2021-17.12.2021 tarihler arasında yapılacaktır. Elektronik ortam dışında başvuru kabul edilmeyecektir.

      Aday; T.C. Kimlik Numarası ile başvuru ekranına giriş yapacak, “Sosyal Güvenlik Kurumu Müfettiş Yardımcılığı Giriş Sınavı Aday Başvuru Formu” nu eksiksiz ve doğru şekilde doldurduktan sonra “tamam” ve “onayla” butonuna basarak başvurusunu tamamlayacaktır. Başvuruda yer alan bilgilerin doğruluğundan aday sorumlu tutulacaktır.

      Adayın başvurusu tamamlandıktan sonra KPSS puanı ÖSYM üzerinden sistem tarafından kontrol edilecektir.

      Aday; başvuru formuna 4.5x6 ebadında ve son 1 yıl içinde çekilmiş fotoğrafını elektronik ortamda tarayıp yerleştirecektir.

      Giriş sınavına katılmaya hak kazanacak adayların tespiti, başvuran adayların KPSS başarı puan sıralamasına göre yapılır.

      Yazılı Giriş Sınavına Katılım: Başvurusu kabul edilen ve yazılı giriş sınavına katılım hakkı kazananların listesi Kurumun internet sitesinde (www.sgk.gov.tr) yayımlanacaktır. Ayrıca adayın adresine tebligat gönderilmeyecektir.

      Sınava girme hakkı kazananlar; T.C. Kimlik Belgesi ve sistem üzerinden alacağı Sınav Giriş Belgesi ile sınava katılabilecektir. Sınava ancak bu belgelerin gösterilmesi suretiyle girilebilir.

      Yazılı Giriş Sınavı Sonuçları: Yazılı sınavı kazananları, başarı sırasını ve sözlü sınavın yerini, gününü ve saatini gösterir liste, Kurum Başkanlık binası ve uygun görülecek diğer yerlerde asılmak suretiyle ve Kurumun internet sitesinde (www.sgk.gov.tr) ilan olunur.

      Sözlü sınava katılacak adaylardan istenilecek belgeler, yazılı sınav sonuçlarının ilan edildiği listede duyurulacaktır.
      2- SINAVA KATILMA ŞARTLARI
      Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı Müfettiş Yardımcılığı Giriş Sınavına katılabilmek için;

      657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48’inci maddesinde yazılı nitelikleri taşımak

      Sınavın yapıldığı 2022 yılının Ocak Ayının birinci günü itibariyle 35 (otuzbeş) yaşını doldurmamış olmak,

      En az dört yıllık eğitim veren yüksek öğretim kurumlarının hukuk, siyasal bilgiler, iktisat, işletme, iktisadî ve idarî bilimler, tıp, diş hekimliği, eczacılık fakültelerinden veya sosyal hizmetler, sağlık idaresi veya sağlık yönetimi, matematik, istatistik, aktüerya, bankacılık, sigortacılık, işletme mühendisliği, endüstri mühendisliği, yazılım mühendisliği, elektronik mühendisliği, elektrik ve elektronik mühendisliği, bilgisayar mühendisliği bölümlerinden ya da bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilmiş yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olmak,

      ÖSYM tarafından 2020 ve 2021 yılında yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavında; KPSSP22 veya KPSSP48 puan türlerinin birisinden seksen (80) ve üzerinde puan almak,

      Yazılı sınava müracaat eden (atama yapılacak kadro sayısının en fazla 5 katına kadar olan) adaylar içerisinde en yüksek puanlı 125 kişi içerisinde bulunmak (2020 ve 2021 KPSS sınavı bahsedilen puan türleri birlikte değerlendirilecek olup son sıradaki adaya eşit puan alan adayların tümü sınava çağırılacaktır), şartları aranır.

      Adayların; müfettişlik karakter, çalışma anlayışı ve etik kurallarına haiz bulunması, sağlık durumunun yurdun her yerinde görev yapmaya ve her türlü iklim ve yolculuk şartlarında seyahat etmeye elverişli olması gerekir.
      3- YAZILI VE SÖZLÜ SINAVDA BAŞARILI SAYILMA ŞARTLARI VE DİĞER BİLGİLER

      Yazılı sınav; klasik usulde olmak şartı ile Sosyal Güvenlik Kurumu Rehberlik ve Teftiş Başkanlığı Yönetmeliğinin 24’üncü maddesinde sayılan ve aşağıda belirtilen konu başlıklarından hazırlanır.
      a) Kompozisyon (Yazılı sınavın Kurumca yapılması halinde uygulanır ve genel, güncel ve sosyo-ekonomik konularda yapılır.)
      b) Kamu Maliyesi

      Maliye Teorisi (Kamu Gelir ve Giderleri, Kamu Borçları ve Bütçesi) Maliye Politikası Vergi Hukuku ve Türk Vergi Sistemi
      c) Ekonomi Ekonomi Teorisi (Mikro, Makro İktisat ve İktisadi Analizi) Ekonomi Politikası Para Teorisi ve Politikası Uluslararası Ekonomi Türkiye Ekonomisi ve Güncel Ekonomik Sorunlar
      ç) Hukuk Anayasa Hukuku Medeni Hukuk (Aile Hukuku ve Miras Hukuku hariç) Borçlar Hukuku Ticaret Hukuku (Ticari İşletme Hukuku, Şirketler Hukuku ve Kıymetli Evrak Hukuku) 5) İdare Hukuku ve İdari Yargılama Usul Hukuku Sosyal Güvenlik ve İş Hukuku

      d) Muhasebe

      Genel Muhasebe Mali Tablolar Analizi
      e) Yabancı Dil İngilizce Fransızca Almanca, dillerinden birisi. Yazılı sınavda başarılı olamayanlar sözlü sınava çağırılmazlar. Sözlü sınavda adayların yazılı sınav konuları ve genel kültür konularındaki bilgilerinin
      yoklanması yanında; zekâ, kavrama, muhakeme ve konuşma yeteneği, tutum ve davranış gibi kişisel nitelikleri de göz önünde bulundurulur. Yazılı ve Sözlü Sınavlarda başarılı sayılmak için Sosyal Güvenlik Kurumu Rehberlik ve Teftiş Başkanlığı Yönetmeliğinin 29, 32 ve 33’üncü maddelerinde başarılı sayılmak için öngörülmüş puanları almış olmak gerekir. Yazılı ve sözlü sınav sonuçlarına itirazlar, yazılı ve sözlü sınav sonuçlarının açıklanmasından itibaren 5 iş günü içinde bir dilekçe ile sınav kuruluna yapılabilir. Bu itirazlar, sınav kurulu tarafından en geç 3 iş günü içinde incelenir ve sonuç ilgiliye yazılı olarak bildirilir. Müfettiş yardımcılığı giriş sınavı sonuçları; sınavı asil veya yedek olarak kazananları, başarı sırasını gösterir liste Kurum Başkanlık, Rehberlik ve Teftiş Başkanlığı ile grup başkanlıkları binalarına asılmak ve Kurumun internet sitesinde (www.sgk.gov.tr) yayınlanmak suretiyle açıklanacaktır. Adaylar sınav günü sınava giriş belgesi ile geçerli kimlik belgesi (nüfus cüzdanı, sürücü belgesi veya pasaport) olması gerekmektedir. Sınava giriş belgesi ve geçerli kimlik belgesi yanında olmayanlar sınav salonlarına alınmayacaktır. Adayların çanta ve benzeri eşyalar, cep telefonu, çağrı cihazı, telsiz, fotoğraf makinesi, cep bilgisayarı, hesap makinesi ve benzeri cihazlar ile saat fonksiyonu dışında fonksiyonu bulunan saatlerle sınava girmeleri yasaktır. Bu eşya, araç ve cihazları yanında bulunduranların durumları tutanakla tespit edilerek bu adayların sınavı geçersiz sayılacaktır. Adaylar sınavda yazacakları yazılar için yanlarında, siyah kurşun kalem, kalemtıraş ve iz bırakmayan silgi bulundurmalıdır. Sınav sırasında kopya çeken, kopya veren veya bunlara teşebbüs edenler ile sınav kâğıtlarına belirtici işaret koyanların durumları tutanakla tespit edilerek bu adayların sınavı geçersiz sayılacak ve bu kişiler hakkında yasal işlem yapılacaktır. Giriş sınavını kazanan adaylardan bulunmuş oldukları beyanların doğruluğu atama işlemlerinden önce Rehberlik ve Teftiş Başkanlığınca tespit edilir. Gerçeğe aykırı beyanda bulunanların sınavı geçersiz sayılarak atamaları yapılmaz, atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bu kişiler hak talebinde bulunamazlar. Ayrıca, gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilen kişiler hakkında Türk Ceza Kanunu’nun ilgili hükümleri uygulanmak üzere Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur.
      İlanen duyurulur.
      11023/1-1
      KPSS A
    • Verilecek Çözelmemiş Kitap

      C

      Merhaba, iktisat ve maliye olmak üzere elimde çıkmış soru kitapları bulunmaktadır. İhtiyacı olan bir arkadaş ücretsiz olarak vermek isterim. İsterseniz buradan isterseniz direkt mesaj olarak bana yazabilirsiniz.

      KPSS A
    • Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı İletişim Uzman Yardımcısı alımı 2022

      Y

      Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığından:

      SINAVLA İLETİŞİM UZMAN YARDIMCISI ALINACAKTIR

      I- GENEL BİLGİLER

      (1) İletişim Uzman Yardımcısı unvanıyla atama yapılabilecek azami kadro sayısı otuz (30) adettir. Giriş sınavını kazananların atamaları GİH sınıfından 8 ve 9’uncu derece kadrolara yapılacaktır.

      (2) Sınavın tüm aşamaları Ankara’da yapılacaktır.

      (3) Giriş sınavına ilişkin olarak bu ilanda yer verilmemiş düzenlemeler, 27/11/2018 tarihli ve 30608 sayılı Resmî Gazetede yayımlanan “İletişim Uzmanlığı Yönetmeliği’nde yer almaktadır. Yönetmeliğe Başkanlık resmi internet sitesi (www.iletisim.gov.tr) üzerinden erişilmesi mümkündür.

      II- SINAVA KATILMA ŞARTLARI

      (1) Sınava başvurabilmek için;

      a) 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48. maddesinde sayılan genel şartları taşımak,
      b) 01/01/2022 tarihi itibarıyla 35 yaşını doldurmamış olmak,
      c) En az dört yıllık lisans eğitimi veren;

      Hukuk, siyasal bilgiler, iktisadî ve idarî bilimler, işletme ve iktisat fakültelerinden, İletişim fakültelerinden, Mühendislik fakültelerinin bilgisayar mühendisliği bölümlerinden, İlgi fakültelerin psikoloji, antropoloji, sosyoloji, sosyal antropoloji, halkbilim, insan ve toplum bilimleri bölümlerinden,
      veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen yurt içindeki veya yurt dışındaki öğretim kurumlarından mezun olmak gerekmektedir.

      (2) Müracaat şartlarını taşıyan tüm adaylar “ön eleme yazılı yarışma” sınavına davet edilecektir.

      (3) İlgili bölümlerden yeterli başvurunun olmaması halinde, diğer bölümlerden de alım yapılabilecektir.

      (4) Sınava katılmaya hak kazanan adayların listesi, Başkanlık resmi internet sitesinden (www.iletisim.gov.tr) ilan edilecektir.

      (5) Sınava katılabilecek adaylara ilişkin duyuruda sınav programına, sınavın yapılacağı adreslere ve diğer hususlara ilişkin bilgilere yer verilecektir.

      (6) Sınava başvuru için KPSS şartı aranmamaktadır.

      III- BAŞVURU ŞEKLİ, SÜRESİ, BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

      (1) Sınav başvurusu 24 Ocak- 4 Şubat 2022 tarihleri arasında Anadolu Üniversitesi Aday İşlemleri Sistemi web sitesi (https://sinavbasvuru.anadolu.edu.tr) üzerinden yapılacaktır.

      (2) Sınav başvuru ücreti, başvuru işleminin son adımında kredi/banka kartı ile ödenecektir. Sınav başvuru ücreti 250 (ikiyüzelli) TL’dir.

      (3) Sınav başvuru adımlarını tamamlamayan veya sınava başvuru işlemini yaptığı halde sınav ücretini yatırmayan adayların başvuruları geçersiz sayılacak ve bu adaylar için “Sınav Giriş Belgesi” düzenlenmeyecektir.

      (4) Başvuru esnasında, adayın kolaylıkla tanınmasını sağlayacak şekilde ön cepheden, yüzü açık olarak son 6 (altı) ay içerisinde çekilmiş bir vesikalık fotoğrafının sisteme yüklenmesi gerekmektedir. Sınav günü̈ kimlik doğrulamasında önem arz eden fotoğraftaki saç, bıyık, makyaj gibi görünüm özelliklerinde bir değişiklik bulunmamalıdır. Sınav günü görevlilerin, fotoğraftan adayın kimliğini belirlemede güçlük çekebileceği ve bu nedenle adayın sınava alınmayacağı/ sınavının geçersiz sayılabileceği göz önünde bulundurulmalıdır.

      (5) Sürekli/geçici engelli veya sağlık sorunu olan adaylar, sınav başvurularını tamamladıktan sonra okuyucu/işaretleyici desteği, ayrı sınav salonu, özel araç/gereç kullanma vb. taleplerini iletmek amacıyla, Sağlık Durumu / Engel Bilgi Formunu (Ek-1) doldurup ıslak imzalı şekilde, üniversite veya devlet hastanesinden alacakları (adayın engel/sağlık durumunu, kullanması gereken özel araç/gereci vb. açıkça belirten) sağlık raporunun onaylı bir örneği ve yazacakları dilekçeleriyle birlikte sınav başvuru süresi içinde, söz konusu formun üzerinde belirtilen adrese ulaştırmalıdır. Belirtilen adrese herhangi bir sebeple zamanında ulaşmayan evrak dikkate alınmayacaktır. Söz konusu adaylar, yetkililerce yapılan değerlendirme neticesinde uygun görülen şekilde sınava alınacaklardır.

      (6) Başvuru bilgilerinin doğruluğu ve fotoğrafın uygunluğundan, başvuru onaylandıktan sonra ortaya çıkabilecek yanlışlıktan veya eksiklikten aday sorumludur. Aday, başvuru süresi dolduktan sonra, sınav başvuru esnasında beyan ettiği bilgilerde (yabancı dil seçimi vb.) değişiklik yapamayacaktır.

      IV- SINAV ŞEKLİ

      (1) Sınav; ön eleme yazılı sınavı (çoktan seçmeli), alan bilgisi yazılı sınavı ve sözlü sınav olmak üzere üç aşamada yapılacaktır.

      (2) Ön eleme yazılı sınavı:

      Çoktan seçmeli olup aşağıdaki konuları kapsayacaktır.

      • Genel Yetenek (30 soru)

      • Genel Kültür (40 soru)

      Tarih, coğrafya, hukuk temel kavramları, Uluslararası kuruluşlar, Türkiye ve dünya ile ilgili genel kültür ve güncel sosyo-ekonomik konular (15 soru)

      Mevzuat (10 soru)

      . Temel Hak ve Özgürlükler

      . 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu (Genel Hükümler)

      . 14 sayılı İletişim Başkanlığı Teşkilatı Hakkında Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi

      İletişim Teorileri (10 soru)

      Sosyolojiye Giriş, Türk Siyasal Hayatı (5 soru)
      • Yabancı Dil (30 soru)

      Sınav puanı hesaplamasında [Puan = (Doğru Sayısı / Soru Sayısı) × 100] formülü kullanılacaktır. Değerlendirme 100 (yüz) puan üzerinden, yalnızca doğru cevaplar dikkate alınarak yapılacak, yanlış cevaplar sınav sonucuna etki etmeyecektir. Değerlendirme sırasında iptal edilen soru/sorular olması durumunda, bu soru/sorular doğru kabul edilerek değerlendirmeye katılacaktır.

      Adaylar sınav sorularına ve uygulamasına ilişkin itirazlarını sınav tarihinden itibaren 3 (üç) iş günü içerisinde, Sınav Hizmetleri web sitesi üzerinden çevrimiçi olarak erişilen “Sınav İtiraz Formu” vasıtasıyla yapacaklardır. İtirazların geçerli olabilmesi için adayların her bir itiraz türü için ilgili sistem üzerinden kredi/banka kartı vasıtasıyla 50 (elli) TL ödemesi, söz konusu formu eksiksiz ve doğru şekilde doldurarak onaylaması gerekmektedir. İlgili tarihler dışında veya başka kanallardan yapılan itirazlar dikkate alınmayacaktır. Sınav sonuçları açıklandıktan sonra adaylar sınav sonuçlarına ilişkin itirazlarını, sonuç açıklama tarihinden itibaren 3 (üç) iş günü içerisinde, Sınav Hizmetleri web sitesi üzerinden çevrimiçi olarak erişilen Sınav İtiraz Formu vasıtasıyla yapacaklardır. İtirazların geçerli olabilmesi için adayların ilgili sistem üzerinden kredi/banka kartı vasıtasıyla 50 (elli) TL ödemesi, söz konusu formu eksiksiz ve doğru şekilde doldurarak onaylaması gerekmektedir. İlgili tarihler dışında veya başka kanallardan yapılan itirazlar dikkate alınmayacaktır.

      (3) Alan bilgisi Yazılı Sınavı: Ön eleme sınavını geçen adaylar (70 ve üstünde puan alanlar) arasından duyuruda belirtilen atama yapılacak kadro sayısının 20 katı kadar aday en yüksek puandan sıralanarak (son sıradaki aday ile eşit puana sahip olanlar dahil) “Alan Bilgisi Yazılı Sınavına” katılacaktır. Söz konusu sınav her alan için ayrı gruplarda yapılacaktır.

      (4) Yazılı sınavda başarılı sayılmak için yüz (100) tam puan üzerinden en az yetmiş (70) puan alınması şarttır. Yazılı sınavda başarılı olanlar arasından, en yüksek puandan başlanarak atama yapılacak kadro sayısının en fazla dört katı kadar aday (son sıradaki adayla eşit puana sahip olanlar dâhil) sözlü sınava girmeye hak kazanır. Alan bilgisi yazılı sınavının kapsamı ve sınav şekli ise ön eleme sınavından sonra resmi internet sitesinden(www.iletisim.gov.tr) duyurulacaktır.

      (5) Sözlü Sınav: Sözlü sınav, ön eleme sınavı akabinde yapılacak yazılı sınavdan sonra yapılabileceği gibi, giriş sınavı duyurusunda belirtilmesi kaydıyla ön eleme sınavından sonra yazılı sınav yapılmadan da yapılabilir. Ön eleme sınavı/ Alan bilgisi yazılı sınavında başarılı olan adaylardan toplam kadro miktarının 4 (dört) katı kadar aday başarı sırasına göre sözlü sınav aşamasına geçmeye hak kazanacaktır.

      (6) İletişim Başkanlığı, ön eleme sınavından sonra alan bilgisi yazılı sınav yapmadan da ön eleme sınavında başarılı olan adayları doğrudan sözlü sınava çağırabilecektir.

      (7) Alan bilgisi yazılı sınavından sonra yapılan sözlü sınavda adaylar;

      a) Giriş sınavı duyurusunda belirtilen sınav konularına ilişkin bilgi düzeyi,

      b) Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve muhakeme gücü,

      c) Liyakati, temsil kabiliyeti, mesleğe uygunluğu,

      ç) Özgüveni, ikna kabiliyeti,

      d) Genel yetenek ve genel kültürü,

      e) Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı yönlerinden değerlendirilecektir.

      (8) Giriş sınavı puanı, ön eleme sınavından sonra yazılı sınav ve akabinde sözlü sınav yapılması halinde yazılı ve sözlü sınav puanlarının aritmetik ortalaması alınmak, ön eleme sınavından sonra sadece sözlü sınav yapılması durumunda sözlü sınav puanı esas alınmak suretiyle belirlenir. Yazılı ve sözlü sınav sonucunda başarılı sayılabilmek için; adayın, yazılı ve sözlü sınavların her birinden en az 70 puan almış olması gerekmektedir. Sınavda alınan puanlar, en yüksekten en düşüğe doğru sıralanacak ve en yüksek puan almış adaydan başlanarak atama yapılacak kadro sayısı kadar aday giriş sınavını asıl olarak kazanmış sayılır. Bu nedenle ortalama 70 ve üzeri puan alan her aday sınavı kazanmış sayılmayacaktır.

      (9) Asıl adayların yanı sıra, giriş sınavı puanı yetmiş (70) ve üzerinde olan adaylardan başarı sıralamasına göre, atama yapılacak kadro sayısının en fazla yarısı kadar yedek aday belirlenebilecektir.

      (10) Yazılı ve sözlü sınav sonucunda herhangi bir bölümden yeterli aday alınamaması halinde, eksik kalan kadro Başkanlık tarafından uygun görülecek diğer bölümlerden atama yapılarak doldurulabilecektir.

      (11) Yazılı ve sözlü sınav sonucunda yeteri kadar uygun aday olmaması halinde ilan edilenden daha az sayıda kadroya atama yapılabilecektir.

      V- SINAV TARİHİ VE YERİ

      (1) Ön eleme sınavı Ankara’da 06 Mart 2022 tarihinde saat 10.00’da başlayacak ve tek oturumda yapılacaktır. Sınav süresi 120 dakika olacaktır.

      (2) Ön eleme sınavına katılmaya hak kazanan adayların isimleri ile sınav yeri İletişim Başkanlığı resmi internet sitesinde (www.iletisim.gov.tr) ilan edilecektir.

      (3) Sınava katılabileceği tespit edilmiş ve isimleri ilan edilmiş adaylardan sınava katılma şartlarını taşımadığı sonradan tespit edilenler giriş sınavına alınmayacaklardır. Bunlardan sınava girmiş olanların sınavları da geçersiz sayılacaktır.

      (4) Yazılı sınav puanlarına göre yapılacak sıralama sonucunda alan bilgisi yazılı sınavına katılmaya hak kazananların isimleri ile sınavın tarihi ve yeri, İletişim Başkanlığı resmi internet sitesinde ilan edilecektir. Adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

      VI- KİMLİK BELGESİ VE SINAVA GİRİŞ BELGESİ

      (1) Adaylar, sınava girebilmek için Sınav Giriş Belgesi ile Fotoğraflı ve Onaylı Kimlik Belgesini (fotoğraflı, soğuk damgalı ve T.C. kimlik numaralı nüfus cüzdanı/Türkiye Cumhuriyeti kimlik kartı/Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti kimlik kartı, T.C. kimlik numaralı sürücü belgesi, süresi geçerli pasaport, Türk vatandaşlığından izinle ayrılanlar ve bunların kanuni mirasçılarına ait mavi kart, Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü tarafından verilen fotoğraflı, imzalı, mühürlü ve süresi geçerli Geçici Kimlik Belgesi bu amaçla kullanılabilir) ibraz etmek zorundadırlar. Bunların dışındaki belgeler (T.C. Kimlik numarasız sürücü belgesi, mesleki kimlik kartları vb.) sınava giriş için geçerli kimlik belgesi olarak kabul edilmez. Belge kontrolleri sınav görevlilerince yapılacak olup, eksik belgesi olanlar sınava alınmayacaktır.

      (2) Sınav başvurusu alınırken Üniversite tarafından adaylardan HES (Hayata Eve Sığar) kodunun girilmesi talep edilecek, sınav günü COVID-19 (pozitif) / (temaslı) olan adaylar kendileri için ayrılan salonlarda sınava alınacaktır. Bu nedenle COVID-19 (pozitif) / (temaslı) olduğu için sınava giremediğini belirten adaylar için tekrar sınav organizasyonu yapılmayacak, ücret iadesi yapılmayacaktır.

      (3) Başvurusu geçersiz sayılan, sınava girmeyen veya giremeyen, sınava alınmayan veya çıkarılan, sınavda başarısız olan veya sınavı geçersiz sayılan, ücret gerektirmeyen bir işlem için ücret yatıran veya aynı işlem için birden fazla ödeme yapmış olan adayların ödedikleri ücretler iade edilmeyecektir. Ücretlerin doğru yatırılmasının sorumluluğu adaylara aittir.

      (4) Sınav Giriş Belgeleri, Sınav Hizmetleri web sitesi üzerinden 28 Şubat 2022 tarihinde adayların erişimine açılacaktır. Sınav Giriş Belgesinin renkli veya siyah beyaz çıktısı alınabilir. Adaylar, bu belgelerin yazıcıdan dökümünü alırken belge üzerindeki tüm alanların görünür olmasına dikkat etmelidir. Belgenin üzerinde adayın sınava gireceği merkez, bina, salon bilgileri ile fotoğrafı bulunmaktadır. Sınav Giriş Belgesinde yazılı olan salondan başka bir yerde sınava giren adayın sınavı geçersiz sayılır. Adayın sınava gireceği binayı, adres bilgisini teyit etmek amacı ile sınav gününden önce gidip görmesi sınav günü adaya kolaylık sağlayacaktır. Sınav Giriş Belgesi adayların adreslerine gönderilmeyecektir.

      VII- KAZANANLARIN İLANI VE ATANMASI

      Sınavı asil veya varsa yedek olarak kazananlar İletişim Başkanlığı resmi internet sitesinde ilan edilecektir. Sınavda başarılı olanların Başkanlıkça kendilerine bildirilen süre içinde İletişim Başkanlığı Yönetim Hizmetleri Dairesi Başkanlığına başvurmaları gerekmektedir.
      Giriş sınavını kazananlardan başvuru belgelerinde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin sınavları geçersiz sayılacak ve atamaları yapılmayacaktır. Atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilecek ve ilgililer hakkında Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulacaktır.

      VIII- BİLGİ ALMA

      Sınavla ilgili her türlü bilgiye, aşağıdaki telefon numaraları ile İletişim Başkanlığı internet/web sayfası aracılığıyla ulaşılabilir.

      Telefon Numarası: (0 312) 590 27 58/ 27 59 /27 69

      İnternet/Web Sayfası: http://www.iletisim.gov.tr

      E-posta: [email protected]

      Adres: İletişim Başkanlığı Hizmet Binası Yönetim Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Kızılırmak Mahallesi, Mevlâna Bulvarı No:144, 06520 Çankaya/ ANKARA

      KPSS A
    • 2020 Defterdarlık Uzman Yardımcılığı Alım İlanı

      B

      DUY için buradan devam edelim.

      Meslek Tanıtımı

      https://www.tercihiniyap.net/kpss/defterdarlik-uzman-yardimciligi-sinavi-maasi-ve-meslegi-h3134.html

      Maaş Bilgisi;

      https://www.tercihiniyap.net/maas/defterdarlik-uzman-yardimciligi-maasi-2020-ne-kadar-h9762.html

      KPSS A
    • Çok büyük ihtimalle sınav 17 Eylül de

      D

      Cevap: 2022 yılı Kaymakam Adaylığı Yazılı Sınavı

      KPSS A
    • Guy becayiş !

      M

      Mayıs ayındaki becayişçiler bir de burda toplansın, tekirdağ verilir marmara,ege,akdeniz herhangi bir yer alınır 🙂

      KPSS A
    • Konya-afyon

      S

      Cevap: Konya verilir Afyon alınır

      KPSS A
    • Defterdarlık Uzman Yardımcılığı Becayiş

      scofieldmustafa

      Konu ile ilgili bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim. Daha sonra şehirler konu başlığında paylaşılabilir.

      KPSS A
    • Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü TİGEM Müfettiş Yardımcılığı Alım İlanı 2019

      A

      Hayırlı olsun arkadaşlar;

      https://www.tercihiniyap.net/ilan/tarim-isletmeleri-genel-mudurlugu-tigem-mufettis-yardimciligi-h9630.html

      KPSS A
    • Mhuy

      D

      2022 yılı içinde Mali Hizmetler Uzman Yardımcılığı sınavı yapılacaktır.Bu sınavı bekleyenlerin bilgisi olsun.iyi çalismalar

      KPSS A
    • 2019 girişli GUY'ların yeterlilik sınavları

      K

      Arkadaşlar Yeterlik sınavı ne zaman olcak bu sene içerisindemi yoksa seneye mi kalır bilgisi olan var mı?

      KPSS A
    • 2021 TCMB 40 Bilişim Uzman Yardımcılığı İlanı

      I

      Arkadaşlar komisyon mülakat sonuçlarının ne zaman açıklanacağı hakkında bir bilgisi olan var mı ? en son güncelleme 7.2.22 ... daha önceki mülakatlarda sözlü mülakattan bir kaç hafta sonra açıklanıyordu.

      KPSS A

    KUZEY ANADOLU KALKINMA AJANSI PERSONEL ALIM İLANI

    KPSS A
    1
    1
    1008
    Daha fazla ileti
    • En eskiden en yeniye
    • En yeniden en eskiye
    • En çok oylanan
    Cevap
    • Yeni başlık oluşturarak cevapla
    Cevaplamak için giriş yapın
    Bu başlık silindi. Sadece başlık düzenleme yetkisi olan kullanıcılar görebilir.
    • J
      James Buchanan Son düzenleyen:

      KUZEY ANADOLU KALKINMA AJANSI PERSONEL ALIM İLANI

      T.C. Kuzey Anadolu Kalkınma Ajansı [KUZKA], TR82 Düzey 2 Bölgesi'nde [Çankırı, Kastamonu, Sinop İlleri] kurulan bir bölgesel kalkınma ajansı olup; Ajansın merkezi Kastamonu'dadır. Ajansımıza "5449 Sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanun" ve "Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği" hükümleri uyarınca; TR82 Düzey 2 Bölgesi'nde çalışmak isteyen, dinamik, analitik düşünebilen, takım çalışmasına yatkın, kendine güvenen, iletişime açık, pozitif düşünen, üretken, değişen çalışma koşullarına uyum sağlayabilen, her üç ilde de görev yapabilecek, seyahat engeli bulunmayan 1(Bir) İç Denetçi, 10 (On) Uzman Personel, 2 (İki) Destek Personeli alımı yapılacaktır. Sınavda başarılı olanlar, Bölge illerinden [Çankırı, Kastamonu ve Sinop illeri] Ajansın uygun göreceği herhangi birinde istihdam edilecektir.

      Başvuru Tarihi : 05 Eylül 2017 - 14 Eylül 2017

      Başvuru Yeri : Kuzey Anadolu Kalkınma Ajansı, Cebrail Mah. Saray Sokak No: 1, Kastamonu

      Sınav Tarihi : 26 Eylül 2017 - 28 Eylül 2017

      Sınav Yeri : Kuzey Anadolu Kalkınma Ajansı, Cebrail Mah. Saray Sokak No: 1, Kastamonu

      ADAYLAR İÇİN ARANAN ŞARTLAR VE GENEL HUSUSLAR

      1. GENEL ŞARTLAR

      ü Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,

      ü Kamu haklarından mahrum bulunmamak,

      ü Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, milli savunmaya karşı suçlar, devlet sırlarına karşı suçlar ve casusluk, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahküm olmamak.

      ü Erkek adaylar için tercihen askerlik görevini yapmış, ertelettirmiş [son başvuru tarihi itibariyle en az 1 yıl] veya muaf olduğunu belgelemek.

      ü Yurt içi ve yurt dışı seyahat engeli bulunmamak.

      ü Sağlıkla ilgili olarak görevini devamlı yapmaya engel bir durum olmamak.

      ü Tercih nedeni kapsamındaki belgeleri Türkçe veya İngilizce, diğer tüm belgeleri Türkçe olarak sunmak.

      ü Terör örgütlerine veya Milli Güvenlik Kurulunca Devletin milli güvenliğine karşı faaliyette bulunduğuna karar verilen yapı, oluşum veya gruplara üyeliği, mensubiyeti veya iltisak yahut bunlarla irtibatı bulunmamak.

      ü

      1. İÇ DENETÇİ (1 KİŞİ) İÇİN SINAVA GİRİŞ ŞARTLARI

      2.1 Aranan Nitelikler:

      ü Üniversitelerin hukuk, iktisat, maliye, işletme, kamu yönetimi, uluslararası ilişkiler, istatistik, çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri, matematik, sosyoloji, mimarlık, şehir ve bölge planlama ile mühendislik dallarından veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmuş olmak.

      ü Kamuda denetim elemanı olarak en az 10 (on) yıl çalışmış olmak.

      ü Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı'nda [YDS, KPDS, e-YDS] İngilizce dilinden son başvuru tarihi itibariyle son 5 (beş) yıl içerisinde en az 70 puan almış veya geçerlilik süresi dolmamış buna denk kabul edilen 25.02.2016 tarihinde yayınlanan ÖSYM Yabancı Dil Sınavı Eşdeğerliğinde yer alan [sadece CPE, CAE, TOEFL iBT, PTE Akademik] uluslararası geçerliliği bulunan belgeye sahip olmak (belge üzerinde geçerlilik veya tavsiye edilen süre var ise bu süreler dikkate alınır),

      ü Erkek adaylar için askerliğini yapmış, askerlikten muaf olmak veya en az 1 (bir) yıl süre ile tecil ettirmiş olmak.

      2.2 İç Denetçi İçin Başvuruda İstenen Belgeler

      ü İş Başvuru Formu (Ek-1),

      ü Diploma ya da mezuniyet belgesinin aslı, noter onaylı sureti, aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi, kurumca onaylı sureti veya e-Devlet üzerinden barkodlu alınan belge (e-Devlet üzerinden barkodlu belge sunulması halinde diploma ya da mezuniyet belgesinin aslı, noter onaylı sureti, kurumca onaylı sureti daha sonra istenecektir),

      ü 3 (Üç) adet vesikalık fotoğraf (Son 3 ay içinde çekilmiş, bir tanesi İş Talep Formuna yapıştırılmış),

      ü Yabancı dil sınavı yada buna denk kabul edilen geçerlilik süresi dolmamış sınavlara ait İngilizce dilinden en az 70 puan almış olduğunu gösterir sonuç belgesinin aslı, aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi, noter onaylı sureti veya bilgisayar çıktısı ya da kurumca onaylı sureti,

      ü T.C. kimlik no yazılı nüfus cüzdan fotokopisi,

      ü Özgeçmiş,

      ü Cumhuriyet Savcılığından veya e-Devlet üzerinden (barkodlu) alınacak adli sicil belgesi (son 3 ay içinde alınmış),

      ü Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış, erteletmiş [son başvuru tarihi itibariyle en az 1 yıl] veya muaf olduğunu gösteren belgenin aslı, e-Devlet üzerinden (barkodlu), aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi, noter onaylı sureti veya kurumca onaylı sureti,

      ü Kamuda denetim elemanı olarak en az 10 (on) yıl çalışmış olduğuna ilişkin Hizmet Döküm Belgesinin aslı, aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi, veya noter onaylı sureti.

      ü Sayılan belgelerin aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri Ajans tarafından tasdik edilebilir. Sayılan belgelerden, resmi olarak teyit edilebilirlik koşulunu sağlamak kaydıyla, ilgili kurumların internet sitelerinden veya e-Devlet üzerinden alınmış çıktıları da kabul edilecektir.

      1. UZMAN PERSONEL [10 KİŞİ] İÇİN SINAVA GİRİŞ ŞARTLARI

      3.1 Sınava Kamu Personeli Seçme Sınavı [KPSS] Puanı ile Başvuracak Adaylar İçin;

      ü Aşağıdaki tabloda belirtilen mezuniyet dallarından veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu'nca kabul edilen yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak,

      ü Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı'nda [YDS, KPDS, e-YDS] İngilizce dilinden son başvuru tarihi itibariyle son 5 (beş) yıl içerisinde en az 70 puan almış veya geçerlilik süresi dolmamış buna denk kabul edilen 25.02.2016 tarihinde yayınlanan ÖSYM Yabancı Dil Sınavı Eşdeğerliğinde yer alan [sadece CPE, CAE, TOEFL iBT, PTE Akademik] uluslararası geçerliliği bulunan belgeye sahip olmak (belge üzerinde geçerlilik veya tavsiye edilen süre var ise bu süreler dikkate alınır),

      ü KPSS puanı ile başvuracak adaylar için, Ölçme Seçme ve Yerleştirme Merkezi [ÖSYM] tarafından; 21-27-28 Mayıs 2017 tarihlerinde yapılan Kamu Personel Seçme Sınavından (KPSS) mezun oldukları öğrenim dalları itibariyle ilgili puan türlerinin en az birinden 80 puan almış olmak.

      Başvuracak Uzman Personel Adaylarından İstenen KPSS Puan Türleri ve Taban Puan

      Alan

      Kamu Personeli Seçme Sınavı [KPSS]

      Alınacak Kişi Sayısı

      Puan Türü

      Taban Puanı

      İşletme

      3,24,25,26,27

      80

      10

      İktisat

      3,13,14,15,16,17

      Maliye

      3,19,20,21,22

      Kamu Yönetimi

      3,6,29,30,31,32

      Uluslararası İlişkiler

      3,34,35,36

      İstatistik

      3,12,13

      Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri

      3,39,40,41,42

      Mühendislik, Mimarlık

      1,2,3

      Şehir ve Bölge Planlama

      1,2,3

      Sosyoloji

      1,2,3

      Hukuk

      3,4,5,6,7,8,9,11

      Matematik

      3,12,13

      3.2. Sınava Kamu Personeli Seçme Sınavı'na Girme Şartı Aranmaksızın İş Tecrübesi ile Başvuracak Adaylar İçin;

      ü Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı'nda [YDS, KPDS, e-YDS] İngilizce dilinden son başvuru tarihi itibariyle son 5 (beş) yıl içerisinde en az 70 puan almış veya geçerlilik süresi dolmamış buna denk kabul edilen 25.02.2016 tarihinde yayınlanan ÖSYM Yabancı Dil Sınavı Eşdeğerliğinde yer alan [sadece CPE, CAE, TOEFL iBT, PTE Akademik] uluslararası geçerliliği bulunan belgeye sahip olmak bu belgelerin aslı ya da bilgisayar çıktısı veya kurumca onaylı sureti ya da aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi veya ÖSYM tarafından yapılan sınav sonuçlarının doğrulama kodunu içeren bilgisayar çıktısı (Sınav sonuç belgelerinin doğruluğu kontrol edilecektir ve belgelerin üzerinde belirtilen geçerlilik süreleri dikkate alınacaktır),

      ü Yukarıdaki tabloda belirtilen mezuniyet dallarından veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu'nca kabul edilen yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak,

      ü Başvuru tarihi itibarıyla 50 [elli] yaşını doldurmamış olmak şartıyla; kamu kesimi, özel kesim veya yurtdışındaki bir kurum ya da kuruluşta aşağıdaki konularda belgelendirilebilecek şekilde en az 5 [beş] yıl fiilen başarılı olarak çalışmış olmak;

      a) Planlama, Programlama,

      b) Proje Üretimi, Tasarımı ve Yönetimi,

      c) Strateji Geliştirme, Strateji Yönetimi,

      d) İzleme ve Değerlendirme,

      e) Tanıtım, Danışmanlık,

      f) Şehircilik ve Çevre,

      g) Araştırma-Geliştirme,

      h) Bilgi ve İletişim Teknolojileri,

      i) Finansman,

      j) İnsan Kaynakları Yönetimi,

      k) Uluslararası Ticaret.

      3.3. Uzman Personel İçin Tercih Nedenleri

      Aşağıda sayılan alanların birinde veya bir kaçında bilgi veya iş tecrübesi sahibi olmak ve bunu belgelemek tercih sebebi olacaktır;

      ü Hibe veya Mali Destek Yönetimi,

      ü Proje Döngüsü Yönetimi,

      ü Avrupa Birliği Destek Mekanizmaları ve Uygulamaları,

      ü Fizibilite Çalışmaları, Proje Hazırlama, Satın Alma Usulleri, İzleme Değerlendirme, Raporlama, Kayıt Tutma, İhale Dosyalarının Hazırlanması ve İzleme Bilgi Sistemlerinin Kullanılması,

      ü Kalkınma Kuramları, Bölgesel ve Yerel Kalkınma,

      ü Kent Sosyolojisi ve Sosyal Kalkınma,

      ü Kırsal Kalkınma, Tarım Politikaları ve Tarım Ekonomisi,

      ü Bölgesel Yatırım Olanakları ve Bölgesel Program Tanıtımı,

      ü Kentsel Altyapı ve Çevre Altyapısı, Atık ve Arıtma Sistemleri Uygulamaları,

      ü Hibe ve Proje Yönetimi konularında Denetim ve Usulsüzlük İncelemelerinde deneyim sahibi olmak,

      ü Sivil Toplumun Geliştirilmesi,

      ü Doğal Kaynakların Sürdürülebilir Kullanılması,

      ü Yenilenebilir Enerji,

      ü Girişimcilik ve Yenilikçilik,

      ü İhracat,

      ü Kurumsallaşma ve Kurum Kültürü,

      ü Etkili İletişim,

      ü Ulaştırma ve Lojistik,

      ü Yönetişim,

      ü Yurtdışında Eğitim (Lisans, Lisansüstü, Mesleki, Kişisel Gelişim vb.).

      Bunların yanında;

      ü Lisansüstü eğitim belgesine sahip olmak,

      ü İngilizce dışında yabancı dil bilmek ve bunu belgelemek,

      ü MS Office programlarını iyi düzeyde kullanabilmek ve bunu belgelemek,

      ü Mesleki deneyimle ilgili özel sertifikalar ve çalışmaların olması.

      3.4. Uzman Personel İçin Başvuruda İstenecek Belgeler:

      ü İş Talep Formu (Ek-1),

      ü Diploma ya da mezuniyet belgesinin aslı, noter onaylı sureti, aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi, kurumca onaylı sureti veya e-Devlet üzerinden barkodlu alınan belge (e-Devlet üzerinden barkodlu belge sunulması halinde diploma ya da mezuniyet belgesinin aslı, noter onaylı sureti, kurumca onaylı sureti daha sonra istenecektir),

      ü 3 (Üç) adet vesikalık fotoğraf (Son 3 ay içinde çekilmiş, bir tanesi İş Talep Formuna yapıştırılmış),

      ü KPSS puanı ile başvuracak adaylar için yukarıda belirtilen alanlarda ilgili puan türlerinden 80 ve üzeri puan aldıklarını gösterir KPSS sonuç belgesinin aslı, aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi, noter onaylı sureti veya bilgisayar çıktısı ya da kurumca onaylı sureti,

      ü Yabancı dil sınavı ya da buna denk kabul edilen geçerlilik süresi dolmamış sınavlara ait İngilizce dilinden en az 70 puan almış olduğunu gösterir sonuç belgesinin aslı, aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi, noter onaylı sureti veya bilgisayar çıktısı ya da kurumca onaylı sureti,

      ü T.C. kimlik no yazılı nüfus cüzdan fotokopisi,

      ü Özgeçmiş,

      ü Cumhuriyet Savcılığından veya e-Devlet üzerinden (barkodlu) alınacak adli sicil belgesi (son 3 ay içinde alınmış),

      ü Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış, erteletmiş [son başvuru tarihi itibariyle en az 1 yıl] veya muaf olduğunu gösteren belgenin aslı, e-Devlet üzerinden (barkodlu), aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi, noter onaylı sureti veya kurumca onaylı sureti,

      ü Tercih sebebi niteliklerini ispatlayıcı diğer bilgi ve belgelerin asılları, aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi, noter onaylı sureti ya da fotokopileri (Ajans asıllarını talep edebilecektir.),

      ü İş tecrübesi ile başvuracak adaylar için çalıştıkları işyerinden alınacak 5 (beş) yıl çalıştığını gösterir belgenin aslı, aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi, veya noter onaylı sureti ya da kurumca onaylı sureti,

      ü İş tecrübesi ile başvuracak adaylar için kayıtlı olunan sosyal güvenlik kurumundan çalışma süresini gösterir belgenin aslı, aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi, veya e-Devlet üzerinden (barkodlu) alınan sureti,

      ü KPSS puanı ile başvuru yapan ancak iş tecrübesine de sahip olan adaylar iş tecrübelerinin tercih sebebi sayılabilmesi için, çalıştıkları işyerinden alınacak iş tecrübelerini gösterir belgenin aslı, aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi, noter onaylı sureti, kurumca onaylı sureti veya fotokopileri (Ajans asıllarını talep edebilecektir). Ayrıca kayıtlı olunan sosyal güvenlik kurumundan çalışma süresini gösterir belgenin aslı veya fotokopisi (Ajans asıllarını talep edebilecektir),

      ü Sayılan belgelerin aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri Ajans tarafından tasdik edilebilir. Sayılan belgelerden, resmi olarak teyit edilebilirlik koşulunu sağlamak kaydıyla, ilgili kurumların internet sitelerinden veya e-Devlet üzerinden alınmış çıktıları da kabul edilecektir.

      4.DESTEK PERSONEL [2 KİŞİ] İÇİN SINAVA GİRİŞ ŞARTLARI [YAZI İŞLERİ ve SATIN ALMA GÖREVLİSİ]

      4.1. Sınava Kamu Personeli Seçme Sınavı [KPSS] Puanı ile Başvuracak Adaylar İçin;

      ü Aşağıdaki tabloda belirtilen mezuniyet dallarından ya da denkliği yükseköğretim Kurulu'nca kabul edilmiş yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarının birinden lisans düzeyinde mezun olmak,

      ü Yazı İşleri Görevlisi olarak başvuranların Üniversitelerin işletme, iktisat, maliye, kamu yönetimi, arşivcilik, dokümantasyon ve enformasyon, bilgi ve belge yönetimi dallarından veya bunlara denkliği YÖK tarafından kabul edilen yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olması,

      ü Satın Alma Görevlisi için başvuranların Üniversitelerin işletme, maliye, iktisat, kamu yönetimi, muhasebe veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu'nca kabul edilen yurtdışındaki yükseköğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olması,

      ü KPSS puanı ile başvuracak adaylar için, Ölçme Seçme ve Yerleştirme Merkezi [ÖSYM] tarafından; KPSS puanı ile başvuracak adaylar için, Ölçme Seçme ve Yerleştirme Merkezi [ÖSYM] tarafından; 21-27-28 Mayıs 2017 tarihlerinde yapılan Kamu Personel Seçme Sınavından (KPSS) mezun oldukları öğrenim dalları itibariyle ilgili puan türlerinin en az birinden 70 puan almış olmak.

      Alan

      Kamu Personeli Seçme Sınavı [KPSS]

      Alınacak Kişi Sayısı

      Puan Türü

      Taban Puanı

      İşletme

      1,2,3,24,25,26,27

      70

      2

      İktisat

      1,2,3,13,14,15,17

      Maliye

      3,19,20,21,22

      Kamu Yönetimi

      1,2,3,6,29,30,31,32

      Muhasebe

      3,44,45,46,47

      Arşivcilik/Dokümantasyon ve Enformasyon/Bilgi ve Belge Yönetimi

      1,2,3

      4.2. Sınava Kamu Personeli Seçme Sınavı'na Girme Şartı Aranmaksızın İş Tecrübesi ile Başvuracak Adaylar İçin;

      ü Yukarıdaki tabloda belirtilen mezuniyet dallarından veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu'nca kabul edilen yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak,

      ü Başvuru tarihi itibarıyla 50 [elli] yaşını doldurmamış olmak şartıyla; kamu kesimi, özel kesim veya yurtdışındaki bir kurum ya da kuruluşta aşağıdaki konularda bir veya birkaçında belgelendirilebilecek şekilde en az 3 [üç] yıl fiilen başarılı olarak çalışmış olmak;

      a) Kamu muhasebesi,

      b) Bütçe,

      c) Bankacılık,

      d) Finansman,

      e) Kamu ihaleleri

      f) Bilgisayar ve Bilgisayar işletim sistemleri

      g) Yazı İşleri,

      h) Arşivcilik,

      i) Resmi Yazışma kuralları.

      4.3. Destek Personeli İçin Tercih Nedenleri

      Yazı İşleri Görevlisi İçin Tercih Nedenleri;(1 kişi)

      a) Yazı ve büro işleri konularında, kamu veya özel sektörde en az 3 (üç) yıl başarılı bir şekilde çalışmış olmak ve bu durumu belgelemek,

      b) MS Office programlarına hakim olmak, resmi yazışma kurallarına hakim olmak, iletişim becerisine sahip olmak,

      c) EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) ve kurumsal dijital arşiv konusunda tecrübe sahip olmak, tercih nedenidir.

      Satın Alma Görevlisi İçin Tercih Nedenleri; (1 kişi)

      a) Görev ile ilgili iş tecrübesine sahip olmak, en az 3 (üç) yıl başarılı bir şekilde çalışmış olmak ve bu durumu belgelemek,

      b) Kamu İhale Kanunu ve satın alma konusunda tecrübe sahibi olmak,

      c) Kamu muhasebesi konusunda çalışmış olmak,

      d) MS Office programlarını kullanabilmek ve bunu belgelemek,

      e) Mesleki deneyimle ilgili özel sertifikalar ve çalışmaların olması.

      4.4. Destek Personeli İçin Başvuruda İstenecek Belgeler

      ü İş Talep Formu (Ek-1),

      ü Diploma ya da mezuniyet belgesinin aslı, noter onaylı sureti, kurumca onaylı sureti veya e-Devlet üzerinden barkodlu alınan belge (e-Devlet üzerinden barkodlu belge sunulması halinde diploma ya da mezuniyet belgesinin aslı, noter onaylı sureti, kurumca onaylı sureti daha sonra istenecektir),

      ü 3 (Üç) adet vesikalık fotoğraf (Son 3 ay içinde çekilmiş, bir tanesi İş Talep Formuna yapıştırılmış),

      ü KPSS puanı ile başvuracak adaylar için yukarıda belirtilen alanlarda ilgili puan türlerinden 70 ve üzeri puan aldıklarını gösterir KPSS sonuç belgesinin aslı, aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi, noter onaylı sureti veya bilgisayar çıktısı ya da kurumca onaylı sureti,

      ü T.C. kimlik no yazılı nüfus cüzdan fotokopisi,

      ü Özgeçmiş,

      ü Cumhuriyet Savcılığından veya e-Devlet üzerinden (barkodlu) alınacak adli sicil belgesi (son 3 ay içinde alınmış),

      ü Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış, erteletmiş [son başvuru tarihi itibariyle en az 1 yıl] veya muaf olduğunu gösteren belgenin aslı, e-Devlet üzerinden (barkodlu), aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi, noter onaylı sureti veya kurumca onaylı sureti,

      ü Tercih sebebi niteliklerini ispatlayıcı diğer bilgi ve belgelerin asılları, noter onaylı sureti ya da fotokopileri (Ajans asıllarını talep edebilecektir.),

      ü İş tecrübesi ile başvuracak adaylar için çalıştıkları işyerinden alınacak 3 (üç) yıl çalıştığını gösterir belgenin aslı, aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi, veya noter onaylı sureti ya da kurumca onaylı sureti,

      ü İş tecrübesi ile başvuracak adaylar için kayıtlı olunan sosyal güvenlik kurumundan çalışma süresini gösterir belgenin aslı, aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi, veya e-Devlet üzerinden (barkodlu) alınan sureti,

      ü KPSS puanı ile başvuru yapan ancak iş tecrübesine de sahip olan adaylar iş tecrübelerinin tercih sebebi sayılabilmesi için, çalıştıkları işyerinden alınacak iş tecrübelerini gösterir belgenin aslı, aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi, noter onaylı sureti, kurumca onaylı sureti veya fotokopileri (Ajans asıllarını talep edebilecektir). Ayrıca kayıtlı olunan sosyal güvenlik kurumundan çalışma süresini gösterir belgenin aslı veya fotokopisi (Ajans asıllarını talep edebilecektir),

      ü Sayılan belgelerin aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri Ajans tarafından tasdik edilebilir. Sayılan belgelerden, resmi olarak teyit edilebilirlik koşulunu sağlamak kaydıyla, ilgili kurumların internet sitelerinden veya e-Devlet üzerinden alınmış çıktıları da kabul edilecektir.

      1. YARIŞMA SINAVININ YAPILIŞ ŞEKLİ

      Yarışma sınavı "sözlü" olarak yapılacaktır. Sınav kurulu üyeleri, yarışma sınavında KPSS başarı durumu, adayın çalıştığı alandaki uzmanlık düzeyi, mesleki tecrübe ve bilgi birikimi, yabancı dil bilgisi ve bilinen yabancı dili kullanabilme düzeyi, adayın kavrayış, ifade ve temsil kabiliyeti, muhakeme gücü, görevlendirilecek pozisyona yatkınlık, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu gibi niteliklere sahip olup olmadığını da göz önüne alarak her adaya ayrı ayrı not verecektir.

      1. BAŞVURU

      Adayların, sınava katılabilmek için yukarıda sayılan başvuru belgelerini 14 Eylül 2017 saat 18:00'a kadar "T.C. Kuzey Anadolu Kalkınma Ajansı, Cebrail Mahallesi Saray Sokak, No: 1 KASTAMONU" adresine elden teslim etmiş olmaları veya son başvuru tarih ve saatine kadar ulaşmak kaydıyla posta yolu ile göndermeleri gerekmektedir. Bu tarih ve saatten sonra yapılan başvurular ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır. Ayrıca faksla veya elektronik posta yoluyla yapılan başvurular ile eksik evrakla yapılan başvurular kabul edilmeyecektir. Başvurular resmi çalışma günlerinde mesai saatleri içinde kabul edilecektir.

      1. SINAVA GİRİŞ

      Ajansa yapılan başvurular, Genel Sekreterlikçe dosya üzerinde değerlendirilmesinin akabinde yarışma sınavına katılabilecek adayların isimleri ile sınava ilişkin tarih ve yer bilgileri 22 Eylül 2017 tarihine kadar Ajansın web sitesi olan www.kuzka.gov.tr internet sayfasında ilan edilecektir. Adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

      Yapılacak değerlendirme sonucunda KPSS ve dil yeterlilik belgesi puanları, iş deneyimi, ilanın ilgili bölümlerinde yer alan tercih nedenleri, 5449 Sayılı Kanunun ve ilgili personel yönetmeliğinin istihdam önceliğine ilişkin hükümleri dikkate alınarak yapılacak sıralama sonucunda istihdam edilmesi planlanan personel sayısının 4 (dört) katına kadar aday yarışma sınavına çağırılabilecektir. KPSS ve yabancı dil puanları, iş tecrübesi, ilanın ilgili bölümlerinde yer alan tercih nedenleri 5449 sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanunun ve Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliğinin istihdam önceliğine ilişkin hükümleri dikkate alınarak yapılacak ön değerlendirme neticesinde en yüksek puanı alan adaydan başlamak üzere puan sıralamasına aşağıda belirtilen sayıda aday sözlü sınava çağırılabilecektir. Yarışma sınavı daveti, Ajansın internet sitesinden yapılacağından, adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Ajans, bölümler itibarıyla istihdam edilecek personeller başvuru yapan adaylar ile Ajans insan kaynakları yapısı göz önünde bulundurularak belirlenecektir, Ajans gelen başvuru sayılarına ve niteliğine göre gerekli gördüğü durumlarda değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

      Unvanlarına Göre Sözlü Sınava Çağrılacak Personel Aday Sayıları

      Personelin Unvanı

      Alınacak Personeli Sayısı

      Sözle Sınava Çağrılacak Aday Sayısı

      İç Denetçi

      1 (bir) kişi

      4 (dört) kişi

      Uzman Personel

      10 (on) kişi

      40 (kırk) kişi

      Destek Personel

      2 (iki) kişi

      8 (sekiz) kişi

      1. SINAV YERİ VE TARİHİ

      Uzman Personel ve Destek Personeli adayları için yarışma sınavı 26-28 Eylül 2017 tarihleri arasında aşağıda belirtilen yerde yapılacaktır. Ajans, herhangi bir sebep ile Ajansın web sitesinde yayınlamak sureti ile son başvuru tarihinin süresini uzatmaya, mülakata çağrılacakların açıklanma tarihini değiştirmeye, sınav tarihini ve yerini değiştirmeye ve yeniden belirlemeye yetkilidir.

      Cebrail Mahallesi, Saray Sokak No: 1, Kastamonu.

      Yarışma sınavına girmeye hak kazanan adaylar 26 -28 Eylül 2017 tarihleri arasında yukarıda belirtilen adreste, kimlik no içerir nüfus cüzdanı ile hazır bulunacaklardır.

      1. AÇIKLAMA

      Yükseköğretim Kurulu (YÖK) tarafından yapılan Yüksek Öğretim Kurumları Yabancı Dil Sınavı (YÖKDİL) hakkında açıklama:

      YÖKDİL sınavının Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı (YDS) sınavı ile eşit geçerliliği YÖK tarafından sadece lisansüstü eğitim, doçentlik sınavı ve akademik yükseltme süreçleri ile sınırlı olmak üzere kabul edilmiştir. 5449 sayılı Kalkınma Ajanslarının, Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanun madde 18'de kabul edilebilecek yabancı dil sınavları açıkça ifade edildiğinden kamu personeli alım sınavları yönünden denkliği bulunmayan YÖKDİL sınavının Ajansımız personel alım sınavında geçerli başvuru şartı olarak kabul edilmesi mevzuat uyarınca mümkün değildir.

      1. SINAV SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ VE İLANI

      Sınav kurulu üyelerinin verdikleri notların aritmetik ortalaması sınav sonucunu gösterir. Sınav başarı notu 100 (yüz) puan üzerinden en az 70 (yetmiş) puandır. Ancak, sınavda başarılı olanların sayısı ilan edilen boş pozisyon sayısından fazla ise, en yüksek puan alan adaydan başlamak üzere sıralama yapılarak, boş pozisyon sayısı kadar aday yarışma sınavını kazanmış kabul edilecektir. Yarışma sınavında 70 (yetmiş) üzerinde puan almış olmak, bu sıralamaya giremeyen adaylar için kazanılmış hak teşkil etmez.

      Sınav kurulu, başarı sırasına göre sıralamaya tabi tutmak suretiyle başarılı adaylar arasından, boş pozisyon sayısı kadar yedek aday belirleme yetkisine sahiptir. Yedek liste oluşturulan durumlarda asil adaylardan göreve başlamayanların yerine, yedek adaylar sırasına göre istihdam edilir. Bunlar hakkında Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği'nin ilgili hükümleri aynen uygulanır. Sınav Kurulu, sınav sonunda ortalama başarı puanını düşük bulduğu takdirde boş pozisyon sayısından daha az sayıda personel alma, yeterli niteliğe sahip adayın bulunamadığı durumlarda da personel istihdam etmeme hakkına sahiptir.

      Kazananlar Genel Sekreterlikçe, Ajansın web sitesi olan www.kuzka.gov.tr adresinde ilan edilir ve ayrıca sınav sonucu, göreve başlama çağrısı ile birlikte, kazanan adaylara yazılı olarak bildirilir. Sınavda başarılı olanlar ile sözleşme yapılmadan önce sınava başvuranların iş talep formlarında yer alan adli sicil beyanlarının doğruluğu, Ajans tarafından adli sicil bilgilerini verebilecek mercilerden teyit edilebilecektir. Bu nedenle, başvuru sahipleri ekte yer alan iş talep formundaki adli sicil beyanı alanını gerçeğe uygun şekilde doldurmakla yükümlüdürler.

      Başvuru ve işlemler sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu veya herhangi bir şekilde gerçeği sakladığı tespit edilen adayların sınavları geçersiz sayılacak ve bunlarla sözleşme yapılmayacaktır. Bu gibi durumları tespit edilen adaylarla sözleşme yapılmış olsa dahi, sözleşmeleri feshedilecektir. Bu kişiler hiçbir hak talep edemeyecekleri gibi, bunlar haklarında Cumhuriyet Savcılığı'na suç duyurusunda bulunulacaktır.

      Kamuoyuna ilanen duyurulur.

      İŞ TALEP FORMU; Ajansın web sitesi olan www.kuzka.gov.tr adreslerinden temin edilebilir.

      T.C. KUZEY ANADOLU KALKINMA AJANSI

      Cebrail Mahallesi

      Saray Sokak No: 1, Kastamonu.

      Tel: 0 366 212 58 52

      1 Cevap Son cevap Cevap Alıntı 2
      • 1 / 1
      • İlk ileti
        Son ileti
      Kamu Rehber