
-
Merhaba arkadaşlar. Hayırlı olsun.
https://ms.hmb.gov.tr/uploads/2021/12/Defterdarlik_sinav_duyurusu.pdf
-
Mayıs ayındaki becayişçiler bir de burda toplansın, tekirdağ verilir marmara,ege,akdeniz herhangi bir yer alınır 🙂
-
Cevap: Konya verilir Afyon alınır
-
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığından:
SINAVLA İLETİŞİM UZMAN YARDIMCISI ALINACAKTIR
I- GENEL BİLGİLER
(1) İletişim Uzman Yardımcısı unvanıyla atama yapılabilecek azami kadro sayısı otuz (30) adettir. Giriş sınavını kazananların atamaları GİH sınıfından 8 ve 9’uncu derece kadrolara yapılacaktır.
(2) Sınavın tüm aşamaları Ankara’da yapılacaktır.
(3) Giriş sınavına ilişkin olarak bu ilanda yer verilmemiş düzenlemeler, 27/11/2018 tarihli ve 30608 sayılı Resmî Gazetede yayımlanan “İletişim Uzmanlığı Yönetmeliği’nde yer almaktadır. Yönetmeliğe Başkanlık resmi internet sitesi (www.iletisim.gov.tr) üzerinden erişilmesi mümkündür.
II- SINAVA KATILMA ŞARTLARI
(1) Sınava başvurabilmek için;
a) 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48. maddesinde sayılan genel şartları taşımak,
Hukuk, siyasal bilgiler, iktisadî ve idarî bilimler, işletme ve iktisat fakültelerinden, İletişim fakültelerinden, Mühendislik fakültelerinin bilgisayar mühendisliği bölümlerinden, İlgi fakültelerin psikoloji, antropoloji, sosyoloji, sosyal antropoloji, halkbilim, insan ve toplum bilimleri bölümlerinden,
b) 01/01/2022 tarihi itibarıyla 35 yaşını doldurmamış olmak,
c) En az dört yıllık lisans eğitimi veren;
veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen yurt içindeki veya yurt dışındaki öğretim kurumlarından mezun olmak gerekmektedir.(2) Müracaat şartlarını taşıyan tüm adaylar “ön eleme yazılı yarışma” sınavına davet edilecektir.
(3) İlgili bölümlerden yeterli başvurunun olmaması halinde, diğer bölümlerden de alım yapılabilecektir.
(4) Sınava katılmaya hak kazanan adayların listesi, Başkanlık resmi internet sitesinden (www.iletisim.gov.tr) ilan edilecektir.
(5) Sınava katılabilecek adaylara ilişkin duyuruda sınav programına, sınavın yapılacağı adreslere ve diğer hususlara ilişkin bilgilere yer verilecektir.
(6) Sınava başvuru için KPSS şartı aranmamaktadır.
III- BAŞVURU ŞEKLİ, SÜRESİ, BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER
(1) Sınav başvurusu 24 Ocak- 4 Şubat 2022 tarihleri arasında Anadolu Üniversitesi Aday İşlemleri Sistemi web sitesi (https://sinavbasvuru.anadolu.edu.tr) üzerinden yapılacaktır.
(2) Sınav başvuru ücreti, başvuru işleminin son adımında kredi/banka kartı ile ödenecektir. Sınav başvuru ücreti 250 (ikiyüzelli) TL’dir.
(3) Sınav başvuru adımlarını tamamlamayan veya sınava başvuru işlemini yaptığı halde sınav ücretini yatırmayan adayların başvuruları geçersiz sayılacak ve bu adaylar için “Sınav Giriş Belgesi” düzenlenmeyecektir.
(4) Başvuru esnasında, adayın kolaylıkla tanınmasını sağlayacak şekilde ön cepheden, yüzü açık olarak son 6 (altı) ay içerisinde çekilmiş bir vesikalık fotoğrafının sisteme yüklenmesi gerekmektedir. Sınav günü̈ kimlik doğrulamasında önem arz eden fotoğraftaki saç, bıyık, makyaj gibi görünüm özelliklerinde bir değişiklik bulunmamalıdır. Sınav günü görevlilerin, fotoğraftan adayın kimliğini belirlemede güçlük çekebileceği ve bu nedenle adayın sınava alınmayacağı/ sınavının geçersiz sayılabileceği göz önünde bulundurulmalıdır.
(5) Sürekli/geçici engelli veya sağlık sorunu olan adaylar, sınav başvurularını tamamladıktan sonra okuyucu/işaretleyici desteği, ayrı sınav salonu, özel araç/gereç kullanma vb. taleplerini iletmek amacıyla, Sağlık Durumu / Engel Bilgi Formunu (Ek-1) doldurup ıslak imzalı şekilde, üniversite veya devlet hastanesinden alacakları (adayın engel/sağlık durumunu, kullanması gereken özel araç/gereci vb. açıkça belirten) sağlık raporunun onaylı bir örneği ve yazacakları dilekçeleriyle birlikte sınav başvuru süresi içinde, söz konusu formun üzerinde belirtilen adrese ulaştırmalıdır. Belirtilen adrese herhangi bir sebeple zamanında ulaşmayan evrak dikkate alınmayacaktır. Söz konusu adaylar, yetkililerce yapılan değerlendirme neticesinde uygun görülen şekilde sınava alınacaklardır.
(6) Başvuru bilgilerinin doğruluğu ve fotoğrafın uygunluğundan, başvuru onaylandıktan sonra ortaya çıkabilecek yanlışlıktan veya eksiklikten aday sorumludur. Aday, başvuru süresi dolduktan sonra, sınav başvuru esnasında beyan ettiği bilgilerde (yabancı dil seçimi vb.) değişiklik yapamayacaktır.
IV- SINAV ŞEKLİ
(1) Sınav; ön eleme yazılı sınavı (çoktan seçmeli), alan bilgisi yazılı sınavı ve sözlü sınav olmak üzere üç aşamada yapılacaktır.
(2) Ön eleme yazılı sınavı:
Çoktan seçmeli olup aşağıdaki konuları kapsayacaktır.• Genel Yetenek (30 soru)
• Genel Kültür (40 soru)
Tarih, coğrafya, hukuk temel kavramları, Uluslararası kuruluşlar, Türkiye ve dünya ile ilgili genel kültür ve güncel sosyo-ekonomik konular (15 soru)
Mevzuat (10 soru)
. Temel Hak ve Özgürlükler
. 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu (Genel Hükümler)
. 14 sayılı İletişim Başkanlığı Teşkilatı Hakkında Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi
İletişim Teorileri (10 soru)
Sosyolojiye Giriş, Türk Siyasal Hayatı (5 soru)
• Yabancı Dil (30 soru)Sınav puanı hesaplamasında [Puan = (Doğru Sayısı / Soru Sayısı) × 100] formülü kullanılacaktır. Değerlendirme 100 (yüz) puan üzerinden, yalnızca doğru cevaplar dikkate alınarak yapılacak, yanlış cevaplar sınav sonucuna etki etmeyecektir. Değerlendirme sırasında iptal edilen soru/sorular olması durumunda, bu soru/sorular doğru kabul edilerek değerlendirmeye katılacaktır.
Adaylar sınav sorularına ve uygulamasına ilişkin itirazlarını sınav tarihinden itibaren 3 (üç) iş günü içerisinde, Sınav Hizmetleri web sitesi üzerinden çevrimiçi olarak erişilen “Sınav İtiraz Formu” vasıtasıyla yapacaklardır. İtirazların geçerli olabilmesi için adayların her bir itiraz türü için ilgili sistem üzerinden kredi/banka kartı vasıtasıyla 50 (elli) TL ödemesi, söz konusu formu eksiksiz ve doğru şekilde doldurarak onaylaması gerekmektedir. İlgili tarihler dışında veya başka kanallardan yapılan itirazlar dikkate alınmayacaktır. Sınav sonuçları açıklandıktan sonra adaylar sınav sonuçlarına ilişkin itirazlarını, sonuç açıklama tarihinden itibaren 3 (üç) iş günü içerisinde, Sınav Hizmetleri web sitesi üzerinden çevrimiçi olarak erişilen Sınav İtiraz Formu vasıtasıyla yapacaklardır. İtirazların geçerli olabilmesi için adayların ilgili sistem üzerinden kredi/banka kartı vasıtasıyla 50 (elli) TL ödemesi, söz konusu formu eksiksiz ve doğru şekilde doldurarak onaylaması gerekmektedir. İlgili tarihler dışında veya başka kanallardan yapılan itirazlar dikkate alınmayacaktır.
(3) Alan bilgisi Yazılı Sınavı: Ön eleme sınavını geçen adaylar (70 ve üstünde puan alanlar) arasından duyuruda belirtilen atama yapılacak kadro sayısının 20 katı kadar aday en yüksek puandan sıralanarak (son sıradaki aday ile eşit puana sahip olanlar dahil) “Alan Bilgisi Yazılı Sınavına” katılacaktır. Söz konusu sınav her alan için ayrı gruplarda yapılacaktır.
(4) Yazılı sınavda başarılı sayılmak için yüz (100) tam puan üzerinden en az yetmiş (70) puan alınması şarttır. Yazılı sınavda başarılı olanlar arasından, en yüksek puandan başlanarak atama yapılacak kadro sayısının en fazla dört katı kadar aday (son sıradaki adayla eşit puana sahip olanlar dâhil) sözlü sınava girmeye hak kazanır. Alan bilgisi yazılı sınavının kapsamı ve sınav şekli ise ön eleme sınavından sonra resmi internet sitesinden(www.iletisim.gov.tr) duyurulacaktır.
(5) Sözlü Sınav: Sözlü sınav, ön eleme sınavı akabinde yapılacak yazılı sınavdan sonra yapılabileceği gibi, giriş sınavı duyurusunda belirtilmesi kaydıyla ön eleme sınavından sonra yazılı sınav yapılmadan da yapılabilir. Ön eleme sınavı/ Alan bilgisi yazılı sınavında başarılı olan adaylardan toplam kadro miktarının 4 (dört) katı kadar aday başarı sırasına göre sözlü sınav aşamasına geçmeye hak kazanacaktır.
(6) İletişim Başkanlığı, ön eleme sınavından sonra alan bilgisi yazılı sınav yapmadan da ön eleme sınavında başarılı olan adayları doğrudan sözlü sınava çağırabilecektir.
(7) Alan bilgisi yazılı sınavından sonra yapılan sözlü sınavda adaylar;
a) Giriş sınavı duyurusunda belirtilen sınav konularına ilişkin bilgi düzeyi,
b) Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve muhakeme gücü,
c) Liyakati, temsil kabiliyeti, mesleğe uygunluğu,
ç) Özgüveni, ikna kabiliyeti,
d) Genel yetenek ve genel kültürü,
e) Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı yönlerinden değerlendirilecektir.
(8) Giriş sınavı puanı, ön eleme sınavından sonra yazılı sınav ve akabinde sözlü sınav yapılması halinde yazılı ve sözlü sınav puanlarının aritmetik ortalaması alınmak, ön eleme sınavından sonra sadece sözlü sınav yapılması durumunda sözlü sınav puanı esas alınmak suretiyle belirlenir. Yazılı ve sözlü sınav sonucunda başarılı sayılabilmek için; adayın, yazılı ve sözlü sınavların her birinden en az 70 puan almış olması gerekmektedir. Sınavda alınan puanlar, en yüksekten en düşüğe doğru sıralanacak ve en yüksek puan almış adaydan başlanarak atama yapılacak kadro sayısı kadar aday giriş sınavını asıl olarak kazanmış sayılır. Bu nedenle ortalama 70 ve üzeri puan alan her aday sınavı kazanmış sayılmayacaktır.
(9) Asıl adayların yanı sıra, giriş sınavı puanı yetmiş (70) ve üzerinde olan adaylardan başarı sıralamasına göre, atama yapılacak kadro sayısının en fazla yarısı kadar yedek aday belirlenebilecektir.
(10) Yazılı ve sözlü sınav sonucunda herhangi bir bölümden yeterli aday alınamaması halinde, eksik kalan kadro Başkanlık tarafından uygun görülecek diğer bölümlerden atama yapılarak doldurulabilecektir.
(11) Yazılı ve sözlü sınav sonucunda yeteri kadar uygun aday olmaması halinde ilan edilenden daha az sayıda kadroya atama yapılabilecektir.
V- SINAV TARİHİ VE YERİ
(1) Ön eleme sınavı Ankara’da 06 Mart 2022 tarihinde saat 10.00’da başlayacak ve tek oturumda yapılacaktır. Sınav süresi 120 dakika olacaktır.
(2) Ön eleme sınavına katılmaya hak kazanan adayların isimleri ile sınav yeri İletişim Başkanlığı resmi internet sitesinde (www.iletisim.gov.tr) ilan edilecektir.
(3) Sınava katılabileceği tespit edilmiş ve isimleri ilan edilmiş adaylardan sınava katılma şartlarını taşımadığı sonradan tespit edilenler giriş sınavına alınmayacaklardır. Bunlardan sınava girmiş olanların sınavları da geçersiz sayılacaktır.
(4) Yazılı sınav puanlarına göre yapılacak sıralama sonucunda alan bilgisi yazılı sınavına katılmaya hak kazananların isimleri ile sınavın tarihi ve yeri, İletişim Başkanlığı resmi internet sitesinde ilan edilecektir. Adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
VI- KİMLİK BELGESİ VE SINAVA GİRİŞ BELGESİ
(1) Adaylar, sınava girebilmek için Sınav Giriş Belgesi ile Fotoğraflı ve Onaylı Kimlik Belgesini (fotoğraflı, soğuk damgalı ve T.C. kimlik numaralı nüfus cüzdanı/Türkiye Cumhuriyeti kimlik kartı/Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti kimlik kartı, T.C. kimlik numaralı sürücü belgesi, süresi geçerli pasaport, Türk vatandaşlığından izinle ayrılanlar ve bunların kanuni mirasçılarına ait mavi kart, Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü tarafından verilen fotoğraflı, imzalı, mühürlü ve süresi geçerli Geçici Kimlik Belgesi bu amaçla kullanılabilir) ibraz etmek zorundadırlar. Bunların dışındaki belgeler (T.C. Kimlik numarasız sürücü belgesi, mesleki kimlik kartları vb.) sınava giriş için geçerli kimlik belgesi olarak kabul edilmez. Belge kontrolleri sınav görevlilerince yapılacak olup, eksik belgesi olanlar sınava alınmayacaktır.
(2) Sınav başvurusu alınırken Üniversite tarafından adaylardan HES (Hayata Eve Sığar) kodunun girilmesi talep edilecek, sınav günü COVID-19 (pozitif) / (temaslı) olan adaylar kendileri için ayrılan salonlarda sınava alınacaktır. Bu nedenle COVID-19 (pozitif) / (temaslı) olduğu için sınava giremediğini belirten adaylar için tekrar sınav organizasyonu yapılmayacak, ücret iadesi yapılmayacaktır.
(3) Başvurusu geçersiz sayılan, sınava girmeyen veya giremeyen, sınava alınmayan veya çıkarılan, sınavda başarısız olan veya sınavı geçersiz sayılan, ücret gerektirmeyen bir işlem için ücret yatıran veya aynı işlem için birden fazla ödeme yapmış olan adayların ödedikleri ücretler iade edilmeyecektir. Ücretlerin doğru yatırılmasının sorumluluğu adaylara aittir.
(4) Sınav Giriş Belgeleri, Sınav Hizmetleri web sitesi üzerinden 28 Şubat 2022 tarihinde adayların erişimine açılacaktır. Sınav Giriş Belgesinin renkli veya siyah beyaz çıktısı alınabilir. Adaylar, bu belgelerin yazıcıdan dökümünü alırken belge üzerindeki tüm alanların görünür olmasına dikkat etmelidir. Belgenin üzerinde adayın sınava gireceği merkez, bina, salon bilgileri ile fotoğrafı bulunmaktadır. Sınav Giriş Belgesinde yazılı olan salondan başka bir yerde sınava giren adayın sınavı geçersiz sayılır. Adayın sınava gireceği binayı, adres bilgisini teyit etmek amacı ile sınav gününden önce gidip görmesi sınav günü adaya kolaylık sağlayacaktır. Sınav Giriş Belgesi adayların adreslerine gönderilmeyecektir.
VII- KAZANANLARIN İLANI VE ATANMASI
Sınavı asil veya varsa yedek olarak kazananlar İletişim Başkanlığı resmi internet sitesinde ilan edilecektir. Sınavda başarılı olanların Başkanlıkça kendilerine bildirilen süre içinde İletişim Başkanlığı Yönetim Hizmetleri Dairesi Başkanlığına başvurmaları gerekmektedir.
Giriş sınavını kazananlardan başvuru belgelerinde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin sınavları geçersiz sayılacak ve atamaları yapılmayacaktır. Atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilecek ve ilgililer hakkında Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulacaktır.VIII- BİLGİ ALMA
Sınavla ilgili her türlü bilgiye, aşağıdaki telefon numaraları ile İletişim Başkanlığı internet/web sayfası aracılığıyla ulaşılabilir.
Telefon Numarası: (0 312) 590 27 58/ 27 59 /27 69
İnternet/Web Sayfası: http://www.iletisim.gov.tr
E-posta: [email protected]
Adres: İletişim Başkanlığı Hizmet Binası Yönetim Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Kızılırmak Mahallesi, Mevlâna Bulvarı No:144, 06520 Çankaya/ ANKARA
-
Arkadaşlar merhaba;
Önümüzdeki dönemde yapılması muhtemel sınavın başlığını şimdiden açmak istedim. Sınav için kendi çalıştığım mevzuat listesini mesaja ekliyorum, süreçle ilgili sorularınız olursa başlıkta ya da özel mesajla sorabilirsiniz, elimden geldiğince yardımcı olurum.1 Anayasa
2 Siyasi Partiler Kanunu
3 Milletvekili Seçim Kanunu
4 Cumhurbaşkanlığı Seçim Kanunu
5 Anayasa Değişikliklerinin Halkoyuna Sunulması HKK kanun
6 AYM Kuruluş ve yargılama Usulleri HKK kanun
7 TBMM İçtüzüğü
8 Dilekçe Hakkı Kanunu
9 İl İdaresi Kanunu
10 İl Özel İdaresi Kanunu
11 Belediye Kanunu
12 Büyükşehir Belediye Kanunu
13 Köy Kanunu
14 Mahalli İdare Birlikleri kanunu
15 Mahalli İdareler Mahalle Muhtarlıkları ve Mahalle İhtiyar Heyetleri Seçimi Hakkında Kanun
16 Avrupa Yerel Özerklik Şartı
17 Devlet Memurları Kanunu
18 Memurlar ve Diğer Kamu Görevlilerinin Yargılanması Hakkında Kanun
19 Kamu Denetçiliği Kurumu Kanunu
20 Bilgi Edinme Hakkı Kanunu
21 Kamulaştırma Kanunu
22 Kamu İhale Kanunu
23 Devlet İhale kanunu
24 Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu
25 İmar Kanunu
26 233 Sayılı Kamu İktisadi Teşebbüsleri Hakkında KHK
27 3628 Sayılı Mal bildiriminde Bulunulması K.
28 5176 Sayılı Kamu Görevliler Etik Kurulu Kurulması K.
29 6085 Sayıştay Kanunu
30 2575 Sayılı Danıştay Kanunu
31 6701 Türkiye İnsan Hakları ve Eşitlik Kurumu Kanunu
32 3686 Sayılı İnsan Haklarını İnceleme Komisyonu Kanunu
33 6284 Kadın Erkek Fırsat Eşitliği Komisyonu Kanunu
34 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu
35 İl ve İlçe İnsan Haklarının Kuruluş, Görev ve Çalışma Esasları Hakkında Yönetmelik
36 Afet Riski Altındaki Alanların Dönüştürülmesi Kanunu
37 Özelleştirme Uygulamaları Hakkında Kanun
38 Amme Alacaklarının Tahsil Usulü Hakkında Kanun
39 Terörle Mücadele Kanunu
40 Valilik ve Kaymakamlık Birimleri Teşkilat Yönetmeliği
41 İl özel idareleri ve Belediyelere Genel Bütçe Gelirlerinden Pay Verilmesi Hakkında Kanun
42 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 23, 25, 34, 38, 47, 49, 62, 63, 68, 74, 77 Sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnameleri -
-
DUY için buradan devam edelim.
Meslek Tanıtımı
https://www.tercihiniyap.net/kpss/defterdarlik-uzman-yardimciligi-sinavi-maasi-ve-meslegi-h3134.html
Maaş Bilgisi;
https://www.tercihiniyap.net/maas/defterdarlik-uzman-yardimciligi-maasi-2020-ne-kadar-h9762.html
-
Arkadaşlar Yeterlik sınavı ne zaman olcak bu sene içerisindemi yoksa seneye mi kalır bilgisi olan var mı?
-
Arkadaşlar komisyon mülakat sonuçlarının ne zaman açıklanacağı hakkında bir bilgisi olan var mı ? en son güncelleme 7.2.22 ... daha önceki mülakatlarda sözlü mülakattan bir kaç hafta sonra açıklanıyordu.
-
Arkadaşlar Balıkesir için Defterdarlık uzm yardımcılığına giren var mı nasıl geçti mülakatınız
liste madde -
Seçecek olsanız eğer, hangisini neden tercih ederdiniz ? Kişisel tercihlerinizi merak ediyorum ?
-
Asil olarak atandım. Nasıldır özlük hakları vs. Müfettiş yard. ile kıyası nasıldır statüsünü, prestijini merak ediyorum. Bilenleri, fikri olanları başlık altına bekliyorum.
-
Hayırlı olsun arkadaşlar...
https://www.rekabet.gov.tr/tr/Sayfa/Duyurular/sinav-duyurulari
-
İlan hepimize hayırlı olsun dostlar. Sınava girecek arkadaşlar bu başlık altında görüş alışverişi yapabiliriz.
-
İSTANBUL MADEN VE METALLER İHRACATÇI BİRLİKLERİ GENEL SEKRETERLİĞİ
PERSONEL ALIMI DUYURUSU
1- Aşağıda yer alan tabloda gösterildiği şekilde İstanbul Maden ve Metaller İhracatçı Birlikleri Genel Sekreterliği'ne (İMMİB) Uzman Yardımcısı ile İdari Memur kadroları için aşağıda belirtilen kriterler çerçevesinde sözlü sınavla 26 (Yirmialtı) personel alınacaktır.
2- Sınava Katılma Şartları
Sınava girecek adayların aşağıdaki genel şartları sağlaması zorunludur.
a) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
b) Askerlik görevini yapmış veya erteletmiş veya bu görevden muaf olmak.
c) 18 yaşını bitirmiş olmak,
d) Uzman Yardımcısı için, dört yıllık eğitim veren üniversitelerin Tablo1'de belirtilen bölümlerinden ya da bu bölümlere denkliği Yükseköğretim Kurulu tarafından onaylanmış yabancı üniversitelerden mezun olmak veya dört yıllık üniversite mezunu olmak kaydıyla Tablo 1'de belirtilen bölümlerden yüksek lisans derecesi olmak; İdari Memur için Üniversitelerin 4 yıllık Fakülte yada 2 yıllık Meslek Yüksek Okullarının Tablo 1'de belirtilen bölümlerinden mezun olmak ,
e) 01/01/2020 tarihi itibariyle 35 yaşını doldurmamış olmak.(01/01/1985 ve daha sonra doğanlar),
f) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
g) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle ya da devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, milli savunmaya karşı suçlar, devlet sırlarına karşı suçlar ve casusluk, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama, kaçakçılık, vergi kaçakçılığı veya haksız mal edinme suçlarından mahküm olmamak,
h) Uzman Yardımcısı ile İdari Memur görevini devamlı yapmasına engel her hangi bir özrü bulunmamak;
i) TİM ve Birliklerde veya daha önce çalıştıkları iş yerlerinden 4857 sayılı İş Kanununun 25 inci maddesinin birinci fıkrasının (2) numaralı bendinde belirtilen nedenlerle sözleşmesi feshedilmiş olmamak,
j) Uzman Yardımcılığı kadrosu için, İngilizce ve/veya Tablo 1'de belirtilen yabancı dillerden birinden, ÖSYM tarafından 2017-2018-2019 yıllarında gerçekleşen Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavlarından ve/veya e-YDS sınavlarından, en az 70 ve yukarı puan almış olmak veya dil yeterliği bakımından buna denkliği kabul edilen ve uluslararası geçerliliği bulunan belgeye sahip olmak, (Yabancı dil puan veya seviye değerlendirmeleri ÖSYM'ce geçerliliği kabul edilen ve ÖSYM'nin denklik gösterdiği tablolara göre yapılacaktır.)
k) Uzman Yardımcılığı kadrosu için 2018 ve 2019 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavlarında Tablo 1'de belirtilen puan türlerinden en az 70 puan ve yukarı almış, İdari Memur Kadrosu 2018 ve 2019 yılı Kamu Personel Seçme Sınavlarından Tablo 1'de belirtilen puan türlerinden en az 70 puan ve yukarı almış olmak.
TABLO.1
UNVAN
BÖLÜM
ÖĞRENİM SÜRESİ
PUAN TÜRÜ
ALINACAK PERSONEL SAYISI
YABANCI DİL BİLGİSİ
Uzman Yardımcısı
Uluslararası İlişkiler, Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi, Kamu Yönetimi, Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik, Uluslararası İşletme Yönetimi, Uluslararası Girişimcilik, İktisat, İşletme, Ekonomi, Ekonometri, Uluslararası Ticaret, Uluslararası İşletmecilik ve Finans, Uluslararası Ticaret ve Finans, Uluslararası Lojistik ve Taşımacılık, Ekonomi ve Finans, Uluslararası İşletmecilik ve Ticaret, Uluslararası Lojistik Yönetimi, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Yönetimi
4 YIL
KPSS P3
19
İngilizce
İdari Memur
4 YIL
KPSS P3
7
3- Yarışma sınavına katılmak üzere başvuran adaylar arasından, her bir unvan için, duyuruda belirtilen eleme sınavında, ilgili puan türünden aldıkları puana göre sıralamaya tabi tutularak, ilgili unvan için 10 adaydan az olmamak üzere belirtilen kontenjanın dört katı kadar aday sınava çağrılır. Sınava başvuranların sayısının 10'dan az olması halinde sınava başvuranların tamamı sınava çağrılır. Son sıradaki adayla aynı puana sahip adaylar da sınava çağrılır. Adaylar TİM ve İhracatçı Birlikleri Genel Sekreterlikleri tarafından açılmış olan ve başvuru veya değerlendirme süreci devam eden sınavlardan sadece birine başvurabilir, birden fazla başvuru durumunda adayın tüm başvuruları iptal edilecektir. Daha önce TİM veya Birlik sınavlarında 2 defa elenen adaylar ile TİM ve İhracatçı Birliklerinde deneme süresi içerisinde ilişiği kesilmiş adaylar sınava katılamaz.
4- Başvuruda İstenilen Belgeler*
1- Genel Sekreterliğimiz web sitesinden (www.immib.org.tr) temin edilecek İş Talep Formu,
2- T.C. kimlik numarası yazılı beyanı, (Nüfus Cüzdan fotokopisi üzerine "doğruluğunu beyan ederim" ibaresinin yazılarak imzalanması)
3- İki adet vesikalık fotoğraf,
4- Öğrenim diploması veya Mezuniyet belgesinin fotokopisi,
5- KPSS Sınav Sonuç Belgesi,
6- Uzman Yardımcısı kadrosuna başvuran adaylar için Yabancı Dil Sınavından asgari puanı aldığını gösterir belgesi,
7- Güncel Özgeçmiş (CV)
8- Adli Sicil Belgesi
9- Askerlik Durum Belgesi (Erkek Adaylar İçin)
*Sınavı kazanan adaylardan belge asılları istenecektir, E-devlet sistemi üzerinden temin edilen belgeler kabul edilmektedir.
5- Başvuru Adresi
Başvurular 4 üncü maddede belirtilen, sınavdan önce istenilen belgeler ile birlikte; Genel Sekreterliğimiz evrak kayıt birimine 21 Şubat 2020 tarihi saat 17.00'a kadar şahsen veya posta ile yapılacaktır. Postadaki gecikmeler dikkate alınmayacak olup, son başvuru tarihinden sonra gelen başvurular dikkate alınmayacaktır. Ayrıca, belge ve bilgileri eksik olan adayların başvuruları işleme konulmayacaktır. Aday evrak fotokopilerinin aslının aynı olduğunu taahhüt etmiş sayılır; aksinin tespiti halinde kazanmış olsa dahi sınava ilişkin tüm hakları iptal edilir.
Adaylar Genel Sekreterliğimizde sadece 1(bir) kadroda görev almak için başvuruda bulunabilecekler; birden fazla kadroya başvuru yapan adayların hiçbir başvurusu işleme konulmayacak, sehven işleme konulsa ve sınavı kazansalar dahi sınavları sonradan iptal edilecektir.
6- Sözlü Sınav
Sınava kabul edilecek adayların listesi, sınav tarihi ve yeri, Genel Sekreterliğimiz internet adresinden duyurulacaktır. Ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
Sözlü sınav, adayların, genel kültür, iletişim ve analitik düşünme yeteneği, hal, tavır ve davranışlarındaki genel görünüm ile mesleki bilgi gibi hizmetin gerektirdiği niteliklere sahip olup olmadıkları göz önüne alınacak ve yabancı dil bilgilerinin ölçüleceği bir mülakat niteliğinde olacaktır. Sözlü sınavda başarılı sayılabilmek için her bir üyeden 100 puan üzerinden en az 50 puan almak kaydıyla ortalama en az 70 puan almak gerekmektedir.
Başvuru ve işlemler sırasında gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin, sınavı kazansalar dahi atamaları yapılmayacak, yapılmış olsa dahi iptal edilecektir.
7- Kimlik Belgesi
Adaylar, sınavda kimlik tespitinde kullanılmak üzere yanlarında fotoğraflı ve geçerli bir kimlik belgesi (nüfus cüzdanı, sürücü belgesi, pasaport vb.) bulunduracaklardır.
Kamuoyuna saygıyla duyurulur.
İLETİŞİM BİLGİLERİ:
ADRES
TELEFON
İSTANBUL MADEN VE METTALLER İHRACATÇI BİRLİKLERİ GENEL SEKRETERLİĞİ
ÇOBANÇEŞME MEVKİİ SANAYİ CADDESİ
NO:3 DIŞ TİCARET KOMPLEKSİ A-BLOK
KAT:2 YENİBOSNA/İSTANBUL
0(212) 454 08 34
0(212) 454 00 88
-
Liste açıklanmış 100 kişi. 26-27 martta sınav varmış. ama nerde gireceğiz yazmıyor. neyi nasıl sorucak belli değil bilenler veyahut girecek arkadaşlar yazarsanız sevinirim.
T.C. Karacadağ Kalkınma Ajansı Personel Giriş Sınavı İlanı
-
T.C. KARACADAĞ KALKINMA AJANSI (İnsan Kaynakları) PERSONEL GİRİŞ SINAVI İLANI
Karacadağ Kalkınma Ajansı’na 25.01.2006 tarih ve 5449 sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanun ile 25.07.2006 tarih ve 26239 sayılı Resmî Gazete’de yayınlanan Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde; Diyarbakır ve Şanlıurfa Bölgesinin kalkınması ve gelişmesine hizmet etmek isteyen, esnek ve dinamik çalışabilen, yaratıcı ve analitik düşünebilen, takım çalışmasına yatkın, İngilizceyi akıcı şekilde konuşabilen, kendiliğinden iş yapabilme becerisine sahip, kendine güvenen, iletişime açık, pozitif düşünen, üretken, değişen çalışma koşullarına kolay uyum sağlayabilen ve seyahat engeli olmayan 1 (bir) İç Denetçi ve 12 (oniki) Uzman Personel alımı yapılacaktır.
Karacadağ Kalkınma Ajansı’nın merkezi Diyarbakır İli olup, Ajans’ın faaliyet alanını Diyarbakır ve ġanlıurfa İlleri oluşturmaktadır. Bu nedenle, sınavda başarılı olan adaylar Ajansın iş yükü dikkate alınarak bu illerden, Ajans’ın uygun göreceği herhangi birinde çalışacaktır. BAŞVURU BAŞLANGIÇ TARİHİ : 03.07.2017
SON BAŞVURU TARİHİ : 12.07.2017
SINAV TARİHİ : 19-20-21.07.2017
ADAYLAR İÇİN ARANAN ŞARTLAR- GENEL ŞARTLAR
a) Türk vatandaşı olmak.
b) Kamu haklarından mahrum bulunmamak.
c) Affa uğramış olsalar bile Devletin şahsiyetine karşı işlenen suçlarla, zimmet, ihtilas, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, inancı kötüye kullanma, dolaylı iflas gibi yüz kızartıcı veya şeref ve haysiyeti kırıcı suçtan veya istimal ve istihlak kaçakçılığı hariç kaçakçılık, resmî ihale ve alım satımlara fesat karıştırma, Devlet sırlarını açığa vurma suçlarından dolayı hükümlü bulunmamak.
d) Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış veya en az 1 (bir) yıl erteletmiş olmak ya da askerlikten muaf olduğunu belgelemek.
e) İstihdam edileceği alanda, devamlı olarak görev yapmasına engel olabilecek, daimi vücut ya da akıl hastalığı bulunmamak.
f) Yurtiçi ve yurtdışı seyahat engeli bulunmamak.
g) Terör örgütlerine veya Milli Güvenlik Kurulunca Devletin milli güvenliğine karşı faaliyette bulunduğuna karar verilen yapı, oluşum veya gruplara üyeliği, mensubiyeti veya iltisakı yahut bunlarla irtibatı bulunmamak. - İÇ DENETÇİ İÇİN SINAVA GİRİŞ ŞARTLARI
2.1 Aranan Nitelikler:
a) Üniversitelerin hukuk, iktisat, maliye, muhasebe, işletme, kamu yönetimi, uluslararası ilişkiler, çalışma ekonomisi ve endüstri ilişkileri ile mühendislik dallarından veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmuş olmak.
b) Kamuda denetim elemanı olarak en az 10 (on) yıl çalışmış olmak.
c) Son beş yıl içerisinde Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (YDS) veya Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (KPDS) İngilizce dilinden en az 70 puan almış veya buna denkliği Yükseköğretim Kurulu'nca kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan (CPE, CAE, TOEFL iBT, PTE Akademik) belgeye sahip olmak (belgelerin üzerinde belirtilen geçerlilik süreleri dikkate alınacaktır).
d) Erkek adaylar için askerliğini yapmış, askerlikten muaf olmak veya en az 1 (bir) yıl süre ile tecil ettirmiş olmak.
İç Denetçi İçin Başvuruda İstenen Belgeler:
a) İş Başvuru Formu (
www.karacadag.org.tr
internet sitesinden temin edilebilir),
b) Öğrenim Diploması ya da Mezuniyet Belgesinin aslı veya aslı Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi,
c) Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı (YDS) veya Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (KPDS) sonuç belgesinin ya da buna denkliği Yükseköğretim Kurulu'nca kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan yabancı dil belgesinin (CPE, CAE, TOEFL iBT, PTE Akademik) aslı ya da bilgisayar çıktısı veya kurumca onaylı sureti ya da aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi veya ÖSYM tarafından yapılan sınav sonuçlarının doğrulama kodunu içeren bilgisayar çıktısı (Sınav sonuç belgelerinin doğruluğu kontrol edilecektir ve belgelerin üzerinde belirtilen geçerlilik süreleri dikkate alınacaktır),
d) 4,5x6 ebadında 3 (üç) adet vesikalık fotoğraf (son 6 ay içerisinde çekilmiş, bir tanesi İş Talep Formuna yapıştırılmış),
e) Adli Sicil Kaydına dair Cumhuriyet Savcılığından son 3 ay içerisinde alınmış belgenin aslı veya
www.turkiye.gov.tr
üzerinden alınmış barkodlu örneği,
f) Nüfus Cüzdanı Sureti veya fotokopisi,
g) Özgeçmiş,
h) Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış veya en az 1 (bir) yıl erteletmiş ya da askerlikten muaf olduğunu gösteren belgenin aslı veya aslı Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi,
i) Kamuda denetim elemanı olarak en az 10 (on) yıl çalışmış olduğuna ilişkin Hizmet Döküm Belgesinin aslı veya aslı Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi. - UZMAN PERSONEL İÇİN SINAVA GİRİŞ ŞARTLARI
3.1. KPSS (Kamu Personeli Seçme Sınavı) Puanı ile BaĢvuracak Adaylar:
a) Üniversitelerin Hukuk, İktisat, İşletme, Kamu Yönetimi, Maliye, Muhasebe, Sosyoloji, İstatistik veya Matematik, Makine Mühendisliği, Metalurji ve Malzeme Mühendisliği, Mekatronik Mühendisliği, Bilgisayar Mühendisliği, Yazılım Mühendisliği, Çevre Mühendisliği, Ziraat Mühendisliği, Gıda Mühendisliği, Şehir Ve Bölge Planlama, Mimarlık veya İnşaat Mühendisliği, Elektrik-Elektronik veya Elektrik Mühendisliği, Harita, Harita ve Kadastro, Jeodezi ve Fotogrametri, Geomatik Mühendisliği dallarından veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca (YÖK) kabul edilen yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından lisans düzeyinde mezun olmak,
b) Son beş yıl içerisinde Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (YDS) veya Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (KPDS) İngilizce dilinden en az 70 puan almış veya buna denkliği Yükseköğretim Kurulu'nca kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan (CPE, CAE, TOEFL iBT, PTE Akademik) belgeye sahip olmak (belgelerin üzerinde belirtilen geçerlilik süreleri dikkate alınacaktır),
Adaylar ilgili tabloya T.C. Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) internet sitesinden ulaşılabilirler.
http://dokuman.osym.gov.tr/pdfdokuman/2016/GENEL/EsdegerlikTablosu26022016.pdf c) KPSS puanı ile başvuracak adaylar için, Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi tarafından 04- 05 Temmuz 2015, 22-29 Mayıs 2016, 21-27-28 Mayıs 2017 tarihlerinde yapılan Kamu Personel Seçme Sınavından (KPSS) mezun oldukları öğrenim dalları itibariyle Tablo 1'de verilen ilgili puan türlerinin en az birinden 80 puan almış olmak. (Genel Sekreterlik tarafından başvuru evrakı üzerinden yapılan değerlendirme sırasında verilen puan türlerinden en yüksek olanı esas alınacaktır)
Tablo 1: Başvuracak Uzman Personel Adaylarından İstenen KPSS Puan Türleri ve Taban Puanları
ALAN
KPSS
Puan Türü
(2015 ve 2016 KPSS)
Puan T ürü
(2017 KPSS)
Alınması Planlanan Toplam Personel Sayısı
Taban Puanı
İktisat
KPSS P3, P9, P18, P22, P27, P28, P98
KPSS P3, P14, P15, P16, P17, P18
6
80
Maliye
KPSS P3, P24, P35, P41, P49, P52
KPSS P3, P19, P20, P21, P22, P23
80
Muhasebe
KPSS P3, P44, P45, P46
KPSS P3, P44, P45, P46
80
İşletme
KPSS P3, P19, P23, P27, P29, P99, P116
KPSS P3, P24, P25, P26, P27, P28
80
Kamu Yönetimi
KP SS P3, P30, P31, P37, P47
KPSS P3, P29, P30, P31, P32, P33
80
Hukuk
KPSS P11, P20, P21, P79, P97, P100, P103
KPSS P4, P5, P6, P7, P8, P9, P11
80
Mühendislik Dalları
KPSS P1, P2, P3
KPSS P1, P2, P3
80
İstatistik veya Matematik
İstatistik Bölümü için KPSS P3, P25, P34, P75, P102, P111,
Matematik Bölümü için KPSS P3, P4, P5, P6, P7, P8
İstatistik Bölümü için KPSS P3, P12, P13
Matematik Bölümü için KPSS P3, P4, P5, P6, P7, P8
1
80
Şehir ve Bölge Planlama
KPSS P1, P2, P3
KPSS P1, P2, P3
2
80
Mimarlık veya İnşaat Mühendisliği
KPSS P1, P2, P3
KPSS P1, P2, P3
1
80
Sosyoloji
KPSS P1, P2, P3
KPSS P1, P2, P3
1
80
Harita, Harita ve Kadastro, Jeodezi ve Fotogrametri, Geomatik Mühendisliği
KPSS P1, P2, P3
KPSS P1, P2, P3
1
803.2. KPSS’ye Girme şartı Aranmaksızın İş Tecrübesi İle Başvuracak Adaylar:
a) KPSS hariç, yukarıda yazılı koşulları sağlamak,
b) Başvuru tarihi itibarıyla 50 yaşını doldurmamış olmak,
c) Kamu kesimi veya özel kesimde aşağıdaki konularda belgelendirilebilecek şekilde en az 5 (beş) yıl fiilen başarılı olarak çalışmış olmak ;
Uluslararası Ticaret.
Planlama, Programlama,
Proje Üretimi, Tasarımı ve Yönetimi,
Strateji Geliştirme, Strateji Yönetimi,
İzleme ve Değerlendirme,
Tanıtım, Danışmanlık,
Şehircilik ve Çevre,
Araştırma-Geliştirme,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri,
Finansman,
İnsan Kaynakları Yönetimi,
3.3. Uzman Personel İçin Tercih Nedenleri:
Aşağıda sayılan alanların birinde veya bir kaçında bilgi ve deneyim sahibi olmak ve bunu belgelemek tercih sebebi olacaktır:
TERCİH NEDENLERİ
(Sözlü Sınav sırasında kullanılacaktır)
Yüksek Lisans veya Doktora yapmış olmak.
İkinci Yabancı Dil bilmek ve bunu belgelendirmek.
Avrupa Birliği, Dünya Bankası, Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı, Kalkınma Ajansları vb. donör kuruluşlar tarafından finanse edilen hibe programları kapsamında çalışmış olmak.
Hibe veya Mali Destek Yönetimi konusunda eğitim almış veya tecrübe sahibi olmak.
Proje Döngüsü Yönetimi konusunda eğitim almış veya tecrübe sahibi olmak.
Avrupa Birliği Destek Mekanizmaları ve Uygulamaları konusunda eğitim almış veya tecrübe sahibi olmak.
Fizibilite Çalışmaları, Proje Hazırlama, Satın Alma Usulleri, İzleme Değerlendirme, Raporlama, Kayıt Tutma, İhale Dosyalarının Hazırlanması ve İzleme Bilgi Sistemlerinin Kullanılması konularında eğitim almış veya tecrübe sahibi olmak.
Uluslararası Ticaret alanında eğitim almış veya tecrübe sahibi olmak.
Yenilenebilir enerji kaynakları (Jeotermal, rüzgâr, güneş ve hidroelektrik enerjisi) planlaması, üretimi, yönetimi ve uygulaması alanında eğitim almış veya tecrübe sahibi olmak.
Kent Sosyolojisi ve Sosyal Kalkınma eğitim almış veya tecrübe sahibi olmak.
Kamu kurum ve kuruluşları ile yerel yönetimlerde çalışan adaylar için kadroya/göreve resmi olarak atandığı tarih değil lisans düzeyinde mezun olduğu tarihten sonraki çalışma süreleri hesaplanacaktır.
Bölgesel Yatırım Olanakları ve Bölgesel Program Tanıtımı, Tanıtım ve Yatırım Stratejileri eğitim almış veya tecrübe sahibi olmak.
Yerel, Bölgesel, Ulusal ve Uluslararası Kalkınma, Rekabetçilik ve Kümelenme Analizi eğitim almış veya tecrübe sahibi olmak.
Kırsal Kalkınma, Tarım Politikaları ve Tarım Ekonomisi eğitim almış veya tecrübe sahibi olmak.
Kentsel Altyapı ve Çevre Altyapısı, Atık ve Arıtma Sistemleri Uygulamaları eğitim almış veya tecrübe sahibi olmak.
Yenilikçilik eğitim almış veya tecrübe sahibi olmak.
3.4. Uzman Personel İçin Başvuruda İstenen Belgeler:
a) İş Başvuru Formu (
www.karacadag.org.tr
internet sitesinden temin edilebilir)
b) Öğrenim Diploması ya da Mezuniyet Belgesinin aslı veya aslı Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi,
c) Uzman personel için Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı (YDS) veya Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavında (KPDS) sonuç belgesinin ya da buna denkliği Yükseköğretim Kurulu'nca kabul edilen uluslararası geçerliliği bulunan yabancı dil belgesinin (CPE, CAE, TOEFL iBT, PTE Akademik) aslı ya da bilgisayar çıktısı veya kurumca onaylı sureti ya da aslı başvuru sırasında Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi veya ÖSYM tarafından yapılan sınav sonuçlarının doğrulama kodunu içeren bilgisayar çıktısı (Sınav sonuç belgelerinin doğruluğu kontrol edilecektir ve belgelerin üzerinde belirtilen geçerlilik süreleri dikkate alınacaktır),
d) 4,5x6 ebadında 3 (üç) adet vesikalık fotoğraf (son 6 ay içerisinde çekilmiş, bir tanesi İş Talep Formuna yapıştırılmış),
e) Adli Sicil Kaydına dair Cumhuriyet Savcılığından son 3 ay içerisinde alınmış belgenin aslı veya www.turkiye.gov.tr üzerinden alınmış barkodlu örneği,
f) Nüfus Cüzdanı Sureti veya fotokopisi,
g) Özgeçmiş,
h) Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış veya en az 1 (bir) yıl erteletmiş ya da askerlikten muaf olduğunu gösteren belgenin aslı veya aslı Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi,
i) KPSS puanıyla başvuracak adaylar için, 04-05 Temmuz 2015, 22-29 Mayıs 2016, 21-27-28 Mayıs 2017 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavlarında Tablo 1’de belirtilen alanlarda ilgili puan türlerinden yine Tablo 1’de belirtilen yeterli puan aldıklarını gösterir barkodlu veya doğrulama kodunu içerir belge,
j) KPSS’ye girme şartı aranmaksızın iş tecrübesi ile başvuranların kamu kurumlarından veya ilgili Sosyal Güvenlik Kurumunda alacakları ispatlayıcı belge (başvuru için SGK internet sitesinden alınacak çıktı yeterlidir. Ancak sınavda başarılı olan adayların sözleşme aşamasında resmi onaylı iş döküm belgesi sunması zorunludur. İş tecrübesi süresinin hesabında, lisans düzeyinde mezun olduğu tarihten sonraki çalışma süresi dikkate alınacaktır. k) Yukarıda belirtilen tercih sebeplerini taşıdığını gösterir belgelerin asılları veya aslı Ajansa ibraz edilmek şartıyla fotokopisi.
Yurt dışında çalışmış olanlar, çalıştıkları firma ya da kurumdan alacakları, çalışma sürelerini gösteren apostil şerhini taşıyan belgeleri Ajansa sunmaları gerekmektedir. Söz konusu belgelerin tasdikinde geçerli mevzuat hükümleri gözetilecektir.
4. BAŞVURU TARİHİ, ŞEKLİ VE YERİ
Adayların, sınava katılabilmek için yukarıda sayılan başvuru belgelerini 12.07.2017 Çarşamba günü saat 18.00’e kadar Selahattini Eyyubi Mah. Urfa Bulvarı No: 15/A 21080 Bağlar/DİYARBAKIR (Tel: (0412) 237 12 16-17 Faks: (0412) 237 12 14 E-posta: [email protected]) adresindeki “Karacadağ Kalkınma Ajansı İnsan Kaynakları Bürosu”na elden teslim etmeleri veya son başvuru tarihine kadar ulaşmak kaydıyla posta yolu ile göndermeleri gerekmektedir. Bu tarih ve saatten sonra yapılan başvurular ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
5. ÖN DEĞERLENDİRME VE SÖZLÜ YARIŞMA SINAVINA ÇAĞRI
Ajans’a yapılan başvurular, Genel Sekreterlikçe dosya üzerinde değerlendirildikten sonra, yarışma sınavına katılabilecek niteliğe haiz olduğu tespit edilerek sözlü yarışma sınavına çağrılan adayların isimleri ile sınava ilişkin tarih ve yer bilgileri 16.07.2017 tarihinden itibaren Ajansın internet sitesi olan
www.karacadag.org.tr
internet sayfasında ilan edilecektir.
Adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
B aşvuru için gerekli niteliklere sahip adaylar, KPSS/İş Deneyim Puanı ve KPDS/YDS Puanının ortalamalarına göre, sözlü yarışma sınavına çağrılacaktır.
Sınava çağrılacak adaylar belirlenirken, Genel Sekreterlik tarafından yapılacak değerlendirme sonucunda en fazla niteliğe sahip olan adaydan başlamak üzere istihdam edilmesi planlanan personel sayısının 4 (dört) katına kadar aday yarışma sınavına çağırılabilecektir.
İş tecrübesi ile başvuran adayların KPSS Puanı eşdeğeri olan puanı (İş Deneyim Puanı) aşağıdaki gibi hesaplanacaktır.
Personel Unvanı
İş Tecrübesi
KPSS Puanı EĢdeğeri (İş Deneyim Puanı)
Uzman Personel
5 Yıl
80
5- 10 Yıl
Her yıl için 2 (iki) puan.
10+ Yıl
Puan verilmeyecektir.- AÇIKLAMA
YÜKSEK ÖĞRETİM KURULU (YÖK) TARAFINDAN YAPILAN YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARI YABANCI DİL SINAVI (YÖKDİL) HAKKINDA EK AÇIKLAMA:
YÖKDİL sınavının Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavı (YDS) sınavı ile eşit geçerliliği YÖK tarafından sadece lisansüstü eğitim, doçentlik sınavı ve akademik yükseltme süreçleri ile sınırlı olmak üzere kabul edilmiştir. 5449 sayılı Kalkınma Ajanslarının, Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanun madde 18/2’de kabul edilebilecek yabancı dil sınavları açıkça ifade edildiğinden kamu personeli alım sınavları yönünden denkliği bulunmayan YÖKDİL sınavının Ajansımız personel alım sınavında geçerli başvuru şartı olarak kabul edilmesi mevzuat uyarınca mümkün değildir. - SINAV YERİ VE TARİHİ
Yarışma Sınavı, 19-20-21.07.2017 tarihlerinde 09.30-18.00 saatleri arasında Selahattini Eyyubi Mah. Urfa Bulvarı No: 15/A 21080 Bağlar/DİYARBAKIR adresindeki “Karacadağ Kalkınma Ajansı Hizmet Binası”nda yapılacaktır. Yarışma Sınavına girmeye hak kazanan adaylar, internet sayfasında belirtilen tarih ve saatte nüfus cüzdanı veya sürücü kimlik belgesi gibi fotoğraflı ve onaylı bir kimlik belgesiyle sınav yerinde hazır bulunacaklardır. - YARIŞMA SINAVININ YAPILIŞI
Yarışma sınavı “sözlü” olarak yapılacaktır. Sınav Kurulu Üyeleri sözlü sınavda; adayın KPSS başarı durumu, adayın alanındaki uzmanlık düzeyi, mesleki tecrübe ve bilgi birikimi, yabancı dil bilgisi ve yabancı dili kullanabilme düzeyi, adayın kavrayış, ifade ve temsil kabiliyeti, muhakeme gücü, görevlendirilecek pozisyona yatkınlık, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu gibi niteliklere sahip olup olmadığını da göz önüne alarak her adaya ayrı ayrı not verecektir.
Sınav Kurulu bu hususları tespit etmek üzere uygun gördüğü bilgi ve belgeleri adaylardan isteyebilir. Değerlendirmelerde, adayın 25.01.2006 tarih ve 5449 sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanun ve 25.07.2006 tarih ve 26239 sayılı Resmî Gazete’de yayınlanan Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümlerine göre istihdam önceliği ve yukarıda belirtilen tercih nedenlerine sahip olması dikkate alınarak işlem tesis edilecektir. - SINAV SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ VE İLANI
Sınav Kurulu Üyelerinin verdikleri notların aritmetik ortalaması sınav sonucunu gösterir. Sınav başarı notu 100 (yüz) puan üzerinden en az 70 (yetmiş)’tir. Ancak, sınavda başarılı olanların sayısı ilan edilen boş pozisyon sayısından fazla ise, en yüksek puan alan adaydan başlamak üzere sıralama yapılarak, boş pozisyon sayısı kadar aday yarışma sınavını kazanmış kabul edilir. Yarışma sınavında 70 (yetmiş)’in üzerinde puan almış olmak bu sıralamaya giremeyen adaylar için kazanılmış hak teşkil etmez.
Puanlar arasında eşitlik olması durumunda, ilgili pozisyon için belirtilen tercih sebeplerinden en fazlasına sahip olanlar öncelik kazanırlar.
Sınav Kurulu, başarı sırasına göre sıralamaya tabi tutmak suretiyle başarılı adaylar arasından, boş pozisyon sayısı kadar yedek aday belirleyebilir. Yedek liste oluşturulan durumlarda asil adaylardan göreve başlamayanların yerine, yedek adaylar sırasına göre istihdam edilir. Bunlar hakkında 25.07.2006 tarih ve 26239 sayılı Resmî Gazete’de yayınlanan Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği’nin ilgili hükümleri aynen uygulanır.
Sınav Kurulu, sınav sonunda ortalama baĢarı puanını düĢük bulduğu takdirde, boĢ pozisyon sayısından daha az sayıda personel alma, yeterli niteliğe sahip adayın bulunamadığı durumlarda da personel istihdam etmeme hakkına sahiptir.
Kazanan adayların isim listesi, Genel Sekreterlikçe, Sınav Kurulu tarafından sonuçların kendisine intikal ettirildiği tarihten itibaren en geç 3 (üç) gün içinde Ajansın internet sitesi olan
www.karacadag.org.tr
internet adresinde ilan edilir ve ayrıca sınav sonucu, göreve başlama çağrısı ile birlikte, kazanan adaylara yazılı olarak bildirilir.
Giriş Sınavında hile yaptığı, sahte belge ibraz ettiği veya gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu ya da Ajans’ta çalışmak için gerekli nitelikleri taşımadıkları sonradan anlaşılan adayların sınavları geçersiz sayılır ve bunlarla sözleşme yapılmaz. Bu gibi durumları tespit edilenlerle sözleşme yapılmış olsa dahi sözleşmeleri derhal feshedilir. Bu kişiler hiçbir hak talep edemezler ve haklarında Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur. - SÖZLEŞME SÜRECİ VE DENEME SÜRESİ
Sınavı kazanan adayların listesi Ajans Yönetim Kuruluna sunulacaktır. Ajans Yönetim Kurulunun kararından sonra, kazanan adayların Ajanstaki pozisyonlarda görevlendirilmesi işlemlerinin yapılabilmesi için ilgili kişilere göreve başlama çağrı yazısı yazılacaktır. Adayların, göreve başlama çağrısının kendilerine tebliğ edildiği günü müteakip 15 (on beş) gün içerisinde Ajans Genel Sekreterliğine müracaat etmeleri gerekir.
Yapılan tebligata rağmen, Ajans tarafından kabul edilebilir bir belgeyle ispatı mümkün mücbir sebepler olmaksızın 15 (on beş) gün içerisinde müracaat etmeyenler ile tebligat adreslerinde bulunmamaları nedeniyle kendilerine tebligat yapılamamış olanların görevlendirilmesi yapılmaz. Belgeyle ispatı mümkün mücbir sebepler nedeniyle göreve başlamama hali, sınav sonuçlarının Ajansın internet sitesinden yayınlandığı tarihten itibaren 2 (iki) ayı aşamaz.
Yarışma sınavı sonucunda başarılı olan adaylar ile 2 (iki) ayı deneme süresi olmak üzere, Ajans Genel Sekreterinin önerisi üzerine Ajans Yönetim Kurulu Kararı ile belirsiz süreli iş sözleşmesi imzalanacaktır.
Deneme süresi içinde , personelden, deneme süresini geçirmiş personelden beklenen görevleri yerine getirmesi istenecektir. Bu sürenin sona erme tarihinden 10 (on) gün önce ilgili yönetici, personel hakkında görüş ve değerlendirmelerini içeren bir rapor hazırlayacak ve bunu Ajans Genel Sekreterine sunacaktır. Söz konusu rapor, Genel Sekreterin görüşü ile beraber Ajans Yönetim Kuruluna sunulacaktır.
Deneme süresi sonunda Ajansta çalışması uygun bulunmayan personelin sözleşmesi, Ajans Yönetim Kurulunun Kararı ile bildirim süresine gerek olmaksızın ve tazminatsız feshedilir. Kişinin çalıştığı günlere ilişkin ücret ve diğer hakları saklıdır. - ÇALIŞMA ŞARTLARI
Yarışma sınavı sonucunda başarılı olan adaylar ile 2 (iki) ayı deneme süresi olmak üzere, Ajans Genel Sekreterinin önerisi üzerine Ajans Yönetim Kurulu Kararı ile belirsiz süreli iş sözleşmesi imzalanacaktır.
Personel, emeklilik ve sosyal güvenlik yönünden 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanununa tabidir.
Ajansta göreve başlayacak personele verilecek ücret, 375 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin 11 inci maddesi doğrultusunda belirlenecektir. - AYRINTILI BİLGİ
Sınavla ilgili ayrıntılı bilgi, Ajans İnsan Kaynakları Görevlisi Mustafa AVCI’dan alınabilir.
Adres: Karacadağ Kalkınma Ajansı İnsan Kaynakları Bürosu
Sel ahattini Eyyubi Mah. Urfa Bulvarı No: 15/A 21080 Bağlar/DİYARBAKIR
Tel: 0(412) 237 12 16-17
Faks: 0(412) 237 12 14
E-posta:
[email protected]
Kamuoyuna ilanen duyurulur.
AJANS GENEL SEKRETERLİĞİ
- GENEL ŞARTLAR
-
@James-Buchanan eline sağlık kardeşim, arkadaşlarımızında haberi olsun bu vasıtayla.
-
@Antimülakat aynen hocam. ilan bana uymasa da yardımlaşmakta fayda var.